beantwoord

wijzigintgen aanbod telfort zenders en abonnementen niet melden aan abonnee's?

• 2 januari 2018
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

Hoezo heb ik sinds vannacht niet meer alle zenders van het basispakket, en waarom heb ik geen Fox sport meer, terwijl ik daar een abonnement op heb?
Daarbij is er nogal het eea gewijzigd in de interface, zie ik iets opver een punten systeem, wat overigens niet werkt...
Kortom, genoeg redenen om boos te worden.
Verder zie ik nu een abonnement zonder vaste telefinie, daar ben ik ruim 1 jaar geleden al over bezig gewesst..kon niet toen..en nu wordt het aangeboden???
icon

Beste antwoord door Enterprise 2 januari 2018, 09:47

Ahh sorry, was dus duidelijk niet helemaal wakker. En ja, ooit, lang geleden had ik een ander abonnement, maar of dat Glashart was, weet ik eigenlijk niet meer 😊
Het probleem lijkt hoe dan op te lossen door een herstart van de ontvanger, dat wordt nu gemeldt in de lopende topics.
Een reset kan soms ook geen kwaad... 😉
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Heb je toevallig een glasvezelabonnement van vóór januari 2015 dat ook werd overgenomen van Glashart..?
Hoezo, is er nu niemand op jullie administratie?
Daarbij, heb ik nu zeker 3x mijn Amino box gereset en heb ik nu wel weer de missende zenders en ben ik ook weer geabonneerd op Fox Sports Eredivisie.
Maar misschien is het een optie, dat als er wijzigingen zijn, ook technisch van aard, om abonnees eens te informeren?
Reputatie 8
Badge +19
Jullie..?
Ik ben een klant, net als jij...

En dit is blijkbaar een kortstondige storing geweest en geen 'wijziging'.
Ik vroeg overigens naar je abonnementstype omdat er momenteel een aantal ex-klanten van Glashart zijn met een vergelijkbaar probleem dus wilde je daarover informeren.
Graag gedaan...
Ahh sorry, was dus duidelijk niet helemaal wakker. En ja, ooit, lang geleden had ik een ander abonnement, maar of dat Glashart was, weet ik eigenlijk niet meer 😊
Reputatie 8
Badge +19
Het probleem lijkt hoe dan op te lossen door een herstart van de ontvanger, dat wordt nu gemeldt in de lopende topics.
Een reset kan soms ook geen kwaad... 😉
Ehhh wat versta je onder "de onvanger" ?
Reputatie 8
Badge +19
Ehhh wat versta je onder "de onvanger" ?
Je Amino TV-ontvanger...

Reageer