beantwoord

Wijzigen rekeningnummer en inloggen op telfort

• 29 mei 2019
  • 2 reacties
  • 155 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn rekeningnummer wijzigen voor de facturen van Telfort thuis. Nu wilde ik inloggen en had ik aangeklikt dat ik een nieuw wachtwoord wilde, maar deze stuurde een e-mail naar mijn ex-vriend. Ik zou graag nieuwe inloggegevens krijgen, omdat ik het gek vind om hierom te vragen bij hem. Kunt u me daarbij helpen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 mei 2019, 15:39

Hoi @Danie1234, ik lees dat je graag het rekeningnummer wilt wijzigen voor het abonnement van het klantnummer in jouw profiel? Dat kan, maar ik zie dat het abonnement nog op naam van jouw ex-vriend staat. Wat er dus eerst nodig is als het om jouw aansluiting gaat is een contractovername. Want ik begrijp dat jij op het adres blijft wonen?

Op deze manier komt het abonnement op jouw naam te staan met de bijbehorende gegevens. Dus ook contact e-mailadres en rekeningnummer. Dan is het compleet jouw abonnement en heeft jouw ex er niets meer mee te maken.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Danie1234, ik lees dat je graag het rekeningnummer wilt wijzigen voor het abonnement van het klantnummer in jouw profiel? Dat kan, maar ik zie dat het abonnement nog op naam van jouw ex-vriend staat. Wat er dus eerst nodig is als het om jouw aansluiting gaat is een contractovername. Want ik begrijp dat jij op het adres blijft wonen?

Op deze manier komt het abonnement op jouw naam te staan met de bijbehorende gegevens. Dus ook contact e-mailadres en rekeningnummer. Dan is het compleet jouw abonnement en heeft jouw ex er niets meer mee te maken.
Hoi Bart,

Ik blijf inderdaad op het adres wonen. Zal contact opnemen met mijn ex-vriend. Bedankt voor je hulp!

Reageer