Welkom Thuis Actie

• 23 augustus 2014
  • 98 reacties
  • 5222 keer bekeken

Toon het eerste bericht

98 reacties

Na een best wel lange periode te wachten werkt het nu eindelijk sinds 2 dagen.
Alleen jammer dat er nu ook een extra bedrag word berekend op de factuurdach dat het gratis was.
Reputatie 3
@dendsamen,

Dat gaat niet helemaal goed dan, is het mogelijk dat je mij een screenshot van je factuur stuurt met het afgeschreven bedrag? Dan kan ik hett doorsturen zodat gekeken kan worden waarom jij voor de "gratis' actie moet betalen. Waarna het rechtgetrokken kan worden.

Alvast bedankt.

Yanick
Overzicht Periode Bedrag (excl. btw) Subtotaal (excl. btw)

Abonnement (dendsamen@telfort.nl)

Internet Standaard 1 okt t/m 31 okt 16,86

Bellen Standaard 1 okt t/m 31 okt 2,07

Interactieve TV 1 okt t/m 31 okt 10,11

Sport1 10 sep t/m 30 sep 8,97

Korting: Eerste 2 maanden gratis 10 sep t/m 30 sep -8,97

HBO pakket 16 sep t/m 30 sep 6,41

Sport1 1 okt t/m 31 okt 12,81

Korting: Eerste 2 maanden gratis 1 okt t/m 31 okt -12,81

Interactieve TV op een 2e tv 1 okt t/m 31 okt 3,30

Opnemen pakket 1 okt t/m 31 okt 4,13

HBO pakket 1 okt t/m 31 okt 12,81

55,69
Kom net terug van vakantie en dan blijkt dat mijn kado van Telfort verlopen is... beetje jammer...
Reputatie 3
@dendsamen,

Bedankt voor je bericht. Ik stuur het door zodat het uitgezocht kan gaan worden. Ik verwacht binnen enkele dagen een terugkoppeling erop. Wil je hier laten weten wat voor oplossing jou geboden is?

Yanick
Het blijkt als je al een keer eerder een actie heb gehad van telfort dat deze actie dus gewoon moet betalen want je mag maar 1 keer aan een actie mee doen als klant.
Nou zijn ze wel bezig bij telfort om dat om te schakelen maar dat moet handmatig dus gaat een tijdje duren
Reputatie 3
@dendsamen,

Voor wat ik heb begrepen gaat het alsnog rechtgetrokken worden voor alle klanten rond eind september. Laat je het weten als het is doorgevoerd?

Yanick
Reputatie 1
Badge
Elders op het forum al een stukje geschreven over de welkom thuis actie, maar ook nog even hier.
Ik kreeg 20 augustus inderdaad ook een aanbieding van gratis pakket, ik heb vrijwel meteen gereageerd en gekozen voor het pluspakket. Omdat ik geen bevestiging kreeg heb een week later nogmaals mijn persoonlijke code op de aanvraagpagina ingetoetst. Vervolgens kreeg ik de boodschap: "U kunt niet meer kiezen, u heeft al een pakket gekozen, uw aanvraag is in behandeling." Op 22 september nog steeds niet gebeurd of bevestigd dus maar gebeld met 0900 nr Bij Telfort was mijn aanvraag niet bekend en helaas daardoor kom ik niet meer in aanmerking, ik heb nog steeds de brief en folder bewaard. Uit coulance willen ze het pluspakket 3 maanden open zetten en dit is ook gebeurd. Ik vind dat ik ondanks mijn uitleg niet serieus wordt genomen als klant. Ben hier best wel een beetje boos over, je doet mee aan de actie en krijgt het niet omdat jou uitleg niet wordt geaccepteerd. Mijn vraag op dit forum zijn er nog meer van deze reacties en problemen geweest met de aanvraag internetpagina van Telfort. Ik heb alles naar eer en geweten gedaan maar wordt kennelijk niet door Telfort geloofd.
Reputatie 3
@Brel,

Wie weet kan ik iets voor je betekenen. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, 06-nummer en actiecode in een privébericht doorsturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik wacht op je reactie.

Yanick
Leuk hoor! Zo'n lief kadootje. Maar bij het krijgen van zo'n kadootje moet je wel per direct inloggen anders vervalt het kadootje. Weg kadootje.
Ik heb geen kadootje op de mat ontvangen.....wil wel als het kan nog van de actie gebruik maken(sport1)
Reputatie 1
Aan allen die ook de Welkom Thuis actie hebben gehad, is bij jullie ook 'gewoon' geïncasseerd? Ik was er vooraf al bang voor en ja hoor...
Ik heb contact gehad met Telfort en ze hebben geïncasseerd omdat ik begin dit jaar al een keer een korting heb gehad op Sport1. Ik schijn een brief gehad te hebben welke ik nooit ontvangen heb. Telfort wil alsnog korting willen geven omdat dit niet goed gecommuniceerd is maar kon niet aangeven hoe dit opgelost gaat worden en wanneer. Meer mensen schijnen en dit te hebben. Deze welkom thuis actie staat toch los van iets wat eerder dit jaar heeft plaatsgevonden, meld dit dan in ieder geval lijkt mij! Ik hop voor november want anders wordt er weer geïncasseerd.
Hoe is dit bij jullie gegaan??

Een en al drama...
Reputatie 1
ik lees nu dat dit dus ook bij andere heeft plaatsgevonden. Wat een bedrijf! Lastig he communiceren. Er wordt aangemerkt maar ze weten dus niet wanneer! Ik ben bang dat november ook geïncasseerd wordt.

Is toch van de zotte dat je een actie aanbied (welkom thuis) maar als je al een keer korting hebt gehad dit dan niet geld, staat nergens vermeld!
Reputatie 3
@Ronald83,

Kan je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer en 06-nummer doorgeven. Dan ga ik het e.e.a. laten gecorrigeren op jouw factuur.

Ik zie jouw gegevens tegemoet.

Yanick
Reputatie 3
@Rob1955,

Zonder actiecode kan je geen gebruik maken van de actie. Zodoende kan ik je helaas niet helpen.

@Adeline,

Vervelend dat je geen gebruik heb kunnen maken van het cadeautje, kan je mij laten weten wanneer je de brief hebt ontvangen?

Yanick
@Rob1955,

Zonder actiecode kan je geen gebruik maken van de actie. Zodoende kan ik je helaas niet helpen.

@Adeline,

Vervelend dat je geen gebruik heb kunnen maken van het cadeautje, kan je mij laten weten wanneer je de brief hebt ontvangen?

Yanick

Medewerker van Telfort(vriendelijk) aan de lijn gehad, keurige aanbieding gekregen...TOP
Ik heb ook gebruik gemaakt van de welkom thuis actie van Telfort. Gekozen voor het pluspakket, maar toch wordt het bedrag gewoon afgeschreven.
Binnen termijn de actiecode gebruikt. Bevestig op scherm dat het gelukt is, maar geen mail na 2 dgn. Gelukkig screenshot gemaakt. Deze na contact met klantenservice via mail naar Telfort gestuurd. Direct bericht, eind september komt informatie over oplossing. Inmiddels via mail en telefoon weer contact gehad. Of ik nog geduld wil hebben, er is nog geen oplossing . Lees ik net hier dat andere klanten inmiddels wel hun kado hebben gekregen. Ligt blijkbaar aan het medium waar je je klacht deelt of Telfort er iets mee doet. Jammer!
Reputatie 3
@Rob1955,

Goed dat je toch een aanbieding heb kunnen krijgen. Telefonisch contact heeft absoluut zijn voordelen. Webcare kan geen aanbiedingen creëren zoals voor jouw is gedaan. Ben blij te vernemen dat het je toch gelukt is.

Yanick
Reputatie 3
@Muurth,

Dat lijkt me niet de bedoeling te zijn geweest en erg vervelend voor jou. Kan jij mij in een privébericht voorzien van jouw naam, postcode, huisnummer, woonplaats en actie code. Dan ga ik het voor je uitzoeken en recht laten trekken.

Alvast bedankt.

Yanick
Reputatie 3
@Emyl,

Ik vind het vervelend te vernemen dat het bij jou niet goed is gegaan. Werkt het pakket wat je hebt gekozen nu wel? Zo niet, ga ik voor jou het e.e.a. uitzoeken. Kan jij mij jouw naw-gegevens inclusief de actiecode in een privébericht versturen? Dan ga ik ermee aan de slag.

Ik wacht op je reactie.

Yanick
23 dagen na belofte dat ik binnen enkele werkdagen iets zou horen zelf maar weer met de klantenservice gebeld. Weer hetzelfde verhaal: "Er is een speciale afdeling mee bezig, maar het gaat nog even duren, geduld graag en vertrouwen. Ik zal het speciale webformulier invullen en dan gaat er binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen worden". Ik wacht af, maar ik vrees weer teleurstelling

@Yanick
Wat is er met jouw interne actie misgegaan?
Reputatie 3
@Emyl,

Vervelend om te vernemen dat je nog niks hebt vernomen. De interne actie is uitgezet en jouw bericht is ontvangen. Ik heb jouw bericht met jouw nieuwe mededeling nogmaals doorgezet. Met het verzoek alsnog contact met jou op te neme. Als jij binnen 2 werkdagen niks hebt vernomen, wil je het mij dan laten weten?

Yanick

Reageer