Welkom Thuis Actie

• 23 augustus 2014
  • 98 reacties
  • 5222 keer bekeken

Goedendag,

Thuis gekomen van vakantie en vond een leuk 'welkom thuis' kado van Telfort op de mat. Ik heb me aangemeld voor de HBO actie dmv een persoonlijke code. Vervolgens kreeg ik een melding dat ik binnen 2 dagen een bevestigingsmail zou krijgen. Moet ik ook 2 dagen wachten totdat HBO pakket actief is bij mij? en zal HBO dan nu ook automatisch in mijn zenderoverzicht (gids) te zien zijn?

Mvg

AGJF

98 reacties

Ja.... maar het zijn waarschijnlijk twee volledige werkdagen want had me donderdag aangemeld en het werkt nog steeds niet...

Kado's zijn alleen leuk als je ze meteen kunt uitpakken en gebruiken 🙂
Reputatie 1
Hier hetzelfde... ik ook vrijdagmorgen aangemeld voor Sport 1 met de gedachte dan kan ik zondag mooi voetbal kijken....maar tot op heden op zwart. Inderdaad een cadeau is leuk als je het gelijk kunt uitpakken... maar goed een gegeven paard...

We wachten maar even af.
Goedemorgen,

Dank voor jullie reacties, sta ik er niet alleen voor 😉 Ik zie ook dat HBO nog niet is aangevinkt in 'Mijn Telfort', er zal nog het één en ander verwerkt moeten worden denk ik 😞 Was echter wel positief verrast door deze actie.

Still waiting...
Reputatie 1
Ik heb inmiddels even contact gehad met Telfort, moet voor iets anders bellen en vroeg dus gelijk maar even hoe het zit met deze Welkom Thuis actie.

Het zijn inderdaad twee werkdagen plus een wekend wat eroverheen gaat, oftewel het duurt nog wel even. Het gaat ook buiten het normale proces van zenderpakket wijzigen om zei de dame aan de lijn. Uiteindelijk moet het wel zichtbaar worden in je abonnement en overzicht zenderpakket maar het duurt dus wel even...
Top, dank voor snelle reactie. Ik wacht rustig af. Laat het jullie weten.
Goedemiddag,

Ik heb ondertussen nu alleen HBO 2. Ik was in de veronderstelling dat ik HBO 1,2,en 3 zou kunnen ontvangen. Weet iemand of dit klopt?
Reputatie 3
@kaasje en @AGJF.

Vervelend dat de cadeau-actie niet direct in is gegaan. Ik heb jullie gegevens doorgezet voor verder onderzoek. Wanneer ik meer informatie ontvang communiceer ik dat direct hier.

@Ronald83,

Kan jij mij een privébericht sturen met daarin jou postcode, huisnummer en 06-nummer? Dan kan ik jou gegevens omtrent deze kwestie ook voor jou doorzetten.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Yanick
Goedemiddag,

Ik heb ondertussen nu alleen HBO 2. Ik was in de veronderstelling dat ik HBO 1,2,en 3 zou kunnen ontvangen. Weet iemand of dit klopt?

Idem dito hier.

En HBO on demand.....

Ik heb zojuist aanbieding erbij gepakt "HBO, 6 maanden t.w.v. 93,- HBO"
De eeste 6 maanden geven we cadeau, daarna kost HBO 15,50 p/mnd.

Nu wil het dat ik in het verleden HBO heb gehad, en daar horen bij:

215 HBO HD*
216 HBO2 HD*
217 HBO3 HD*
218 HBO
219 HBO2
220 HBO3

En HBO on demand (gratis films kijken)

Het is geen cadeau indien het blijkt dat je maar klein beetje krijgt... (i.p.v. een paar sneakers, slechts een rechter...)
Reputatie 1
Allen,

Gisteravond deed Sport 1 het ineens, alle zenders ook dus dat is prima en netjes.

Wat ik mij alleen afvraag is hoe dit binnen het abonnement wordt verwerkt. In Mijn Telfort is namelijk nu zichtbaar dat ik Sport 1 heb en ik kreeg ook in mijn webmail de bevestiging dat mijn zenderpakket is gewijzigd, echter er staat niet bij dat het gratis is voor 6 maanden, gaat dit wel goed?

@ Yanick; heb jij hier een verklaring voor?

Bvd,
Ronald
Reputatie 1
Dus voor diegene die HBO hebben, ik heb ook HBO een tijdlang gehad en daar horen inderdaad meerdere zenders bij dus jullie zouden inderdaad meerdere zenders moeten hebben, dit is ook wat de actie biedt.
Dus voor diegene die HBO hebben, ik heb ook HBO een tijdlang gehad en daar horen inderdaad meerdere zenders bij dus jullie zouden inderdaad meerdere zenders moeten hebben, dit is ook wat de actie biedt.

Gisteren avond wel HBO2 en HBO2 HD, maar zojuist gekeken of andere zenders er bij zijn gekomen, maar nu is alles weg, dus ook HBO2.

Even bellen met ze?
Goedemiddag,

Bij mij is de HBO 2 zender ook weer verwijderd. De moderator (Yanick) heeft mijn situatie in behandeling. Ik neem aan dat alle zenders van HBO vrijgegeven zullen worden.Ik wacht dit rustig af. Zal zeker hier ook terugkoppeling geven als alles is opgelost.

Mvg
Goedemiddag,

Bij mij is de HBO 2 zender ook weer verwijderd. De moderator (Yanick) heeft mijn situatie in behandeling. Ik neem aan dat alle zenders van HBO vrijgegeven zullen worden.Ik wacht dit rustig af. Zal zeker hier ook terugkoppeling geven als alles is opgelost.

Mvg

Bedankt voor je reacties tot nu toe.

Telfort zou beter in de toekomst activatie proces (provisioning) kunnen testen, er is eigenlijk geen technische reden dat het überhaupt langer dan een uur zou hoeven te duren.

Bij invoeren van code op de site zag men al je eigen NAW gegevens, dus er is al een koppeling met administratie.
Reputatie 3
@kaasje en @AGJF.

Er wordt binnen enkele werkdagen contact met jullie opgenomen door de afdeling in kwestie om het Welkom Thuis cadeau alsnog in orde te maken. Willen jullie de bevindingen hier delen?

Alvast bedankt.

Yanick
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem..
Donderdagavond de code ingevuld en het pluspakket aangevraagd maar heb nog geen bericht ontvangen terwijl de twee dagen al voorbij zijn en het pakket heb ik ook nog niet..
Hallo,

vrijdag de code ingevuld maar nog geen bericht ontvangen en ook nog geen pluspakket
Goedemiddag,

Mvg

Bedankt voor je reacties tot nu toe.

Telfort zou beter in de toekomst activatie proces (provisioning) kunnen testen, er is eigenlijk geen technische reden dat het überhaupt langer dan een uur zou hoeven te duren.

Bij invoeren van code op de site zag men al je eigen NAW gegevens, dus er is al een koppeling met administratie.
@kaasje en @AGJF.

Er wordt binnen enkele werkdagen contact met jullie opgenomen door de afdeling in kwestie om het Welkom Thuis cadeau alsnog in orde te maken. Willen jullie de bevindingen hier delen?

Alvast bedankt.

Yanick

Ik heb zojuist gekeken en nu heb ik alle zenders en menu optie voor HBO on Demand staat er ook tussen.

Ik ga er vanuit dat het hiermee is afgehandeld is.

Rest mij alleen de vraag.... wat is ingangsdatum vandaag + 6 maanden of vorige week donderdag + 6 maanden..... dubbeltje eerste rij etc...
Werkt ook hier niet. Vorige week donderdag ingevoerd. Moet ik nu contact zoeken met Telfort of komt het vanzelf goed?
Goedenavond,

Ik heb ondertussen volledige toegang tot HBO, top, dank je wel. Bij de rest ook al in orde?
Reputatie 1
Mooi dat het bij de meeste nu goed gaat, duurt even... :)

Blijft toch wel vreemd hoe deze actie verloopt maar goed. Ik heb nog wel een vraag uitstaan m.b.t. de facturatie. Ik weet niet hoe het in jullie abonnement zichtbaar is binnen Mijn Telfort maar bij staat er niet bij dat het 6 maanden kosteloos maar dat het per maand 15,5- kost. Vraag mij af of dit goed gaat m.b.t. de facturatie.
Tja... ook ik heb afgelopen donderdagavond de code ingevuld... maandag de vuilnisbak ingedoken om de code op te vissen en nog maals in te voeren want er gebeurde maar niks... kreeg de status dat het in behandeling was... nu is het woensdag en helaas nog niets... Dus ik sluit me aan bij de mensen boven mij... Verder moet ik wel zeggen dat ik.een te vrede telfort klant ben ..
Reputatie 3
@kaasje en @AGJF.

Ik heb van jullie nog jullie actiecode nodig, kunnen jullie mij een privébericht sturen met de actiecode er in?

Alvast bedankt.

Yanick
Yeah... net een mailtje gehad... en idd alles werkt... top.... thanx
Reputatie 3
@aadje,

Top om te lezen dat het toch nog goed is gekomen!

@Hanky, @wolfgj en @ilst,

Vervelend te vernemen dat het nog niet werkt. Indien het na het met de schakelaar uit en aanzetten van de tv-ontvanger nog niet werkt. Ontvang ik graag jullie naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en actiecode in een privébericht, dan maak ik er werk van.

Ik wacht op jullie reactie,

Yanick

Reageer