beantwoord

Welkom bij Interactieve TV

• 1 januari 2013
  • 5 reacties
  • 3962 keer bekeken

Badge
Hallo,

voor ik op vakantie ging deed mijn internet en Interactieve tv het prima. Voor de vakantie heb ik de stekkers uit de stopcontacten getrokken. Bij terugkomst heb ik alle stekkers weer in de stopcontacten gedaan. Mijn internet reageert goed, mijn tv echter niet. Ik krijg ik nu de melding: "Welkom bij Interactieve TV. De tv-ontvanger wordt opgestart. De menuschermen worden opgehaald en geladen. Een ogenblik geduld... " Onderaan zijn 4 balkjes groen en 1 geel. Soms wordt het beeld zwart. Dit geeft hij al meer dan 2 uur aan. Ik heb de stekkers nogmaals gecontroleerd, de modem gereset.

Wat kan ik nog meer proberen om weer tv te krijgen?
icon

Beste antwoord door jimny 20 november 2015, 20:13

Mijn internet reageert goed, mijn tv echter niet. Ik krijg ik nu de melding: "Welkom bij Interactieve TV. De tv-ontvanger wordt opgestart. De menuschermen worden opgehaald en geladen. Een ogenblik geduld... " Onderaan zijn 4 balkjes groen en 1 geel. Soms wordt het beeld zwart. Dit geeft hij al meer dan 2 uur aan. Ik heb de stekkers nogmaals gecontroleerd, de modem gereset.

Op dit moment niets er is een grote landelijke storing, kijk hiervoor op site van Telfort
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Mijn internet reageert goed, mijn tv echter niet. Ik krijg ik nu de melding: "Welkom bij Interactieve TV. De tv-ontvanger wordt opgestart. De menuschermen worden opgehaald en geladen. Een ogenblik geduld... " Onderaan zijn 4 balkjes groen en 1 geel. Soms wordt het beeld zwart. Dit geeft hij al meer dan 2 uur aan. Ik heb de stekkers nogmaals gecontroleerd, de modem gereset.

Op dit moment niets er is een grote landelijke storing, kijk hiervoor op site van Telfort
Badge

Badge
Hoi jimny,

Bedankt voor het actief zoeken. Ik kwam er nog steeds niet uit.

Na een telefoontje was het geregeld:
1. Stroom er kort af halen.
2. Stroom erop zetten en gelijk heel vaak het aan/uit knopje indrukken.
3. Je komt in een menu.
4. Software verwijderen (derde keuze) en opnieuw opstarten.
5. Duurt 10 minuutjes.

Nog wat gevonden :U kunt proberen om de software van de TV ontvanger te resetten, dit doet u op de volgende manier:

1. Schakel de TV ontvanger geheel uit met de schakelaar of verwijder de adapter stekker.
2. Zet de TV ontvanger weer aan
3. Op het televisiescherm ziet u onderaan 5 balkjes staan. Druk nu als het eerste balkje geel wordt op de standby-knop op de TV-ontvanger. U komt nu in het configuratiemenu. U kunt hier navigeren naar de volgende optie door kort op de standby-knop te drukken. Om een optie te selecteren drukt u voor 3 seconden op de standby-knop.
4. Kies nu voor de optie 'Software verwijderen'.
De TV ontvanger start nu opnieuw op en wordt opnieuw ingesteld.
Reputatie 8
Badge +18
Nog wat gevonden :U kunt proberen om de software van de TV ontvanger te resetten, dit doet u op de volgende manier:

1. Schakel de TV ontvanger geheel uit met de schakelaar of verwijder de adapter stekker.
2. Zet de TV ontvanger weer aan
3. Op het televisiescherm ziet u onderaan 5 balkjes staan. Druk nu als het eerste balkje geel wordt op de standby-knop op de TV-ontvanger. U komt nu in het configuratiemenu. U kunt hier navigeren naar de volgende optie door kort op de standby-knop te drukken. Om een optie te selecteren drukt u voor 3 seconden op de standby-knop.
4. Kies nu voor de optie 'Software verwijderen'.
De TV ontvanger start nu opnieuw op en wordt opnieuw ingesteld.
Reputatie 8
Badge +18
Al geprobeerd om de firmware te vernieuwen van de tv ontvangers.

Onderstaand kwam ik in een ander topic tegen was een advies van de klantenservice
De adapter van kamer en modem 20 sec. ingedrukt gehouden en toen er weer tegelijk ingezet. Daarna 3 sec. tegelijk ingedrukt gehouden.