beantwoord

Welke tv-ontvanger krijg ik?

• 16 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 308 keer bekeken

Vanaf 1 nov as glasvezel 50 internet en interactieve tv besteld,weet iemand welke Interactieve TV ontvanger hierbij geleverd word ?

bvd.

Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Stephen 17 oktober 2017, 13:07

Bedankt voor het invullen van de gegevens! Klantnummer is ook prima hoor. :D
Ik heb even voor je gekeken en kan je nu met zekerheid melden dat je de Arris TV-ontvanger zal ontvangen.
Bekijk reactie

8 reacties

Ik heb even voor je gekeken en kan je nu met zekerheid melden dat je de Arris TV-ontvanger zal ontvangen.
Dank voor de info.
Reputatie 8
Badge +16
Reputatie 8
Badge +11
Da's waarschijnlijk nog beter ja. Geloof ik één keer nodig geweest en toen heb ik geen commentaar gehad.
Ik heb mijn postcode ingevuld in vakje "locatie" onder vakje "woonplaats"
Oke GJC zal t invullen,bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Postcode en huisnummer kun je in hetzelfde vak kwijt. Er is geen apart veld voor.
Hoi Stephen postcode en huisnummer zie ik nergens staan wel mijn klantnummer deze heb ik ingevuld.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Turbo, welkom op het forum en bedankt voor het bestellen van glasvezel! Ik ga ervan uit dat je de Arris 2952V2 TV-ontvanger zal ontvangen. Om dit met zekerheid te zeggen dan graag je postcode en huisnummer toevoegen aan jouw profiel zodat ik het voor je kan uitzoeken.

Reageer