beantwoord

Wel glasvezel maar geen interactieve TV

• 3 juni 2015
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Woon in Utrecht Leidsche Rijn postcode 3541SB nummer X. Heb nu glasvezel met Vodafone. Wil overstappen naar Telfort. Krijg kaartje van TElfort dat ze me graag willen hebben. Doe een postcode check.... Maar de check geeft aan met een rood kruisje geen Interactieve TV is beschikbaar ?????????????????
X Interactieve TV is beschikbaar met HD-kwaliteit ontvangst op maximaal 5 tv's

Gefeliciteerd! Bij jou is er Glasvezel Internet tot 200 Mb/s beschikbaar

Vast bellen is beschikbaar

Glasvezel beschikbaar
icon

Beste antwoord door Roderik 4 juni 2015, 14:47

@tonbor,

Welkom op het forum en maak je geen zorgen! Ik heb het gecontroleerd en het is op jouw adres mogelijk om glasvezel aan te vragen. Het is bij een glasvezelaansluiting die is aangevraagd na 5-1-2015 standaard mogelijk om tot maximaal 5 Interactieve TV-ontvangers aan te sluiten. Als er staat aangegeven dat dit bij jou niet mogelijk is kun je ervan uitgaan dat dit een foutje in de website is.

Roderik
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 1
@tonbor,

Welkom op het forum en maak je geen zorgen! Ik heb het gecontroleerd en het is op jouw adres mogelijk om glasvezel aan te vragen. Het is bij een glasvezelaansluiting die is aangevraagd na 5-1-2015 standaard mogelijk om tot maximaal 5 Interactieve TV-ontvangers aan te sluiten. Als er staat aangegeven dat dit bij jou niet mogelijk is kun je ervan uitgaan dat dit een foutje in de website is.

Roderik

Reageer