beantwoord

Wel beeld maar geen geluid

• 10 juni 2017
  • 2 reacties
  • 1256 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik denk dat er iets mis is met het geluid via de TV ontvanger. Bij een testvideo op de TV zelf is prima beeld en geluid te horen. Via de laptop ook, echter TV kijken via de TV ontvanger is sinds vandaag opeens een probleem. Geen geluid. Toestel staat niet op "geluid afgesloten". Ik heb de TV ontvanger al gereset. Helaas geen verbetering. Is dit een bekend probleem en is het zelf op te lossen?
icon

Beste antwoord door MOA 12 juni 2017, 09:33

Dag Jimny, andere HDMI poorten geprobeerd maar helaas ook geen geluid. Het probleem is echter inmiddels wel opgelost. Ik kreeg als tip om alle kabels los te maken en nog eens aan te sluiten. Inderdaad heeft dat geholpen. Er zat dus een kabelaansluiting niet goed denk ik.. Dank je wel voor het meedenken!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is de ontvanger alleen verbonden met een HDMI kabel naar je TV, zo ja gebruik eens een andere kabel of andere HDMI poort op je TV
Dag Jimny, andere HDMI poorten geprobeerd maar helaas ook geen geluid. Het probleem is echter inmiddels wel opgelost. Ik kreeg als tip om alle kabels los te maken en nog eens aan te sluiten. Inderdaad heeft dat geholpen. Er zat dus een kabelaansluiting niet goed denk ik.. Dank je wel voor het meedenken!

Reageer