beantwoord

Weinig terugkijken op Comedy Central tegenwoordig?

• 9 december 2017
  • 8 reacties
  • 783 keer bekeken

Badge
Hallo!

Ik was benieuwd waarom ik steeds minder kan terug kijken op Comedy Central. Eerst waren er misschien 2 programma's die ik niet kon terug kijken, nu hebben we het over bijna alles.
Wel heel vervelend want ik kan niet alles op blijven nemen..

Ideeën? Oplossingen? Iemand 😛 ?
icon

Beste antwoord door Deborah 12 december 2017, 13:55

Hey Cera, ik begrijp goed dat bijna niets meer terugkijken via Comedy Central niet leuk is! Zoals @Galdor68 aangeeft, bepaalt helaas de zender het aanbod van Programma Gemist. Telfort biedt alleen de mogelijkheid om het via je tv-ontvanger te zien. Heb je deze vraag ook aan Comedy Central gesteld?

Aangezien je het Opnemen pakket hebt, kun je opnames inplannen. Op deze manier creëer je zelf Programma Gemist 😳.
Bekijk reactie

8 reacties

Ik heb dit probleem ook aleen niet zo interresante progammas kan ik terug kijken.
Family guy, American dad , modern family kan ik nirt meet terug kijken!
Reputatie 8
Badge +11
Even uitgaande van hoe ik zoiets zou benaderen....

Moet je alles zien?
Zo ja, gewoon opnemen. Uiteindelijk is terugkijken hetzelfde als een opname terugkijken alleen zonder zelf de moeite te doen de opname te programmeren. Tenzij je het kijken naar een opname puur ziet als tijdvulling, wat het dan weer onbelangrijk maakt :P

Niet belangrijk genoeg om op te nemen?
Mooi, dan is het dus ook niet belangrijk genoeg om terug te kijken.

Gewoon simpel houden dus en voor jezelf besluiten.
Ik merk hier met een Amino dat ik alleen south park en nog wat andere series op Comedy Central terug kan kijken maar zeker niet alles.

@GJC ik kan je redenering volgen maar ik vind het de €5,00 maandelijks extra niet waard, hoewel het door kunnen spoelen van reclame is ook iets waard.
Reputatie 8
Badge +11
Dat opnamepakket gebruiken we hier erg selectief. Iedereen kan en mag gewoon opnemen, maar in de praktijk hebben we meestal tussen de 80 en 90% vrije ruimte.
Simpel doordat we onszelf afvragen wanneer we het dan gaan kijken. Meestal is het antwoord dan: geen idee (tijd zat). Prima maatstaf om het dan maar niet op te nemen.
Dan kun je je inderdaad afvragen of dat die €5 waard is, maar het profijt van reclames doorspoelen is me dat waard. Ik zie dat bedrag maar als bijdrage aan de reclame-inkomsten.
Badge
Ik wil gewoon kunnen terugkijken als ik wil, ik betaal er ook voor.
Of ik nou tijd heb, of niet.
Badge
Maar geen oplossing dus?
Even geduld tot na het weekend iemand van Telfort reageeert. Op wat voor ontvanger heb je hier last van?

Wel even iets rechtzetten het is een extra service niet iets waar je voor betaald.

Of je een programma wel of niet kan terugkijken ligt meer aan de aanbieder dan aan Telfort.
Reputatie 4
Badge +6
Hey Cera, ik begrijp goed dat bijna niets meer terugkijken via Comedy Central niet leuk is! Zoals @Galdor68 aangeeft, bepaalt helaas de zender het aanbod van Programma Gemist. Telfort biedt alleen de mogelijkheid om het via je tv-ontvanger te zien. Heb je deze vraag ook aan Comedy Central gesteld?

Aangezien je het Opnemen pakket hebt, kun je opnames inplannen. Op deze manier creëer je zelf Programma Gemist 😳.

Reageer