beantwoord

Wegvallende verbinding, nieuwe aansluiting

• 22 december 2013
  • 2 reacties
  • 1018 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem. Ik vraag me sterk af waar ik die €30,- aansluitkosten voor betaal!

Het pakket binnengekregen, alles aangesloten volgens de instructies. Toch valt internet steeds weg. 1e x gebeld met klantenservice, toen deed niets het meer. Moest even wachten tot de instellingen waren doorgevoerd. Zou binnen 2 minuten klaar moeten zijn. Half uur verder.. Niks.

Weer gebeld. 40 minuten met een medewerker aan de telefoon gehangen, probleem niet opgelost! Intussen wel €0,10 per minuut betalen plus een starttarief. Uiteindelijk besloten dat ik een nieuw modem krijg. Eerst werd me verteld dat het waarschijnlijk aan mijn computer lag. Twee computers geprobeerd, een splinternieuwe mac mini en een windows laptop met windows vista en een ipad. Lijkt me heel sterk dat het aan mijn apparatuur ligt! Probleem doet zich overigens veelal voor met draadloos. Bedraad internet is eveneens niet stabiel, maar wel beter.

Nu maar wachten op nieuw modem.

Ik denk interactieve tv maar proberen dan. Ja hoor, brief met codes nergens te vinden. Dit terwijl mijn abonnement zogenaamd de 17 december is ingegaan. Mijn inziens gaat het abonnement pas in als alles geleverd is en heb ik dan nog steeds recht op 7 dagen afkoelingsperiode. Want ik heb nog geen internet en geen tv!!

Op de website staat dat je voor interactieve tv ook zondags kunt bellen met de klantenservice, mooi niet dus.

Lekker dit telfort. Ik betaal €30,- aansluitkosten en vervolgens mag ik nog overal zelf achteraan bellen. Echt top service dit!
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 27 december 2013, 11:34

@Feggel,

Welkom op ons forum!

Ik heb je reactie in een eigen topic geplaatst om het overzichtelijk te houden. Werkt het internet inmiddels helemaal naar behoren? Ik lees graag van je of ik je nog ergens bij kan assisteren.

Henk
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Feggel:
Als je een laptop hebt met een athereos netwerkadapter kan daar je probleem zitten.
Lees dit topic even goed door:
https://forum.telfort.nl/thuisnetwerk-draadloos-269/uitleg-atheros-wlan-drivers-updaten-windows-31201/
Reputatie 4
Badge +3
@Feggel,

Welkom op ons forum!

Ik heb je reactie in een eigen topic geplaatst om het overzichtelijk te houden. Werkt het internet inmiddels helemaal naar behoren? Ik lees graag van je of ik je nog ergens bij kan assisteren.

Henk

Reageer