Wegvallende verbinding, alle diensten geven problemen

• 12 februari 2019
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Goedenavond,

Ik word op het moment helemaal niet vrolijk van jullie dienst. Ik probeer nu op verschillende manieren mijn Fox zender pakket op te zeggen wat niet lukt! Ook heb ik nu al twee weken dat m'n internet om het minste uit valt en dat m'n tv constant blijft storen. Beeld blijft hangen en geeft aan dat ik moet zappen naar een andere zender maar kan dan geen 1 zender ontvangen. Modem regelmatig herstart maar het wordt niet beter. Ook word ik er gek van dat als je naar de klantenservice belt je constant door verwezen wordt zonder iemand te spreken (wat overigens niet werkt want ik heb al zeker twee weken last van dit probleem) graag zou ik nu z.s.m in contact met jullie komen en deze problemen oplossen anders ben ik genoodzaakt een andere provider te gaan zoeken. Fijne avond

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
De tv's zijn dus aangesloten met een verbindingsset. Ik vermoed dat dat niet het probleem is, maar dat er meer aan de hand is. Ik wil daarom nog graag weten hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt van de woning? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter ertussen? Ik vermoed van wel, maar wil het graag zeker weten. Als dit goed zit zal ik een monteur voor je aanvragen. Als je het makkelijker vindt om hier een foto van te maken, dan mag dat uiteraard ook.
Ik ervaar inderdaad nog steeds problemen, de monteur heeft destijds alles aangesloten met een verbindingsset. Beneden op de tv heb ik regelmatig storing. Boven is het iedere dag dat het beeld weg valt
Reputatie 8
Badge +11
Ervaar je nog steeds problemen @nickySJ87? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar de antwoorden. Ik wil je graag helpen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi nickySJ87, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je niet vrolijk wordt, daar moeten we wat aan doen. Ik lees dat je het Fox sports pakket wilt opzeggen, dit lukt echter niet. Daarnaast heb je problemen met het internet en de tv.

Hierover heb je geprobeerd te bellen, echter kwam je niet door het bandje heen, dat is niet de bedoeling. Je zou wel iemand aan de lijn moeten krijgen namelijk. Nu wil ik graag met je op zoek naar de oplossing.

Wat betreft Fox Sports, dat is volgens mij gelukt, ik zie op dit moment geen Fox Sports actief.

Wat betreft de wegvallende diesnten, ik heb jouw verbinding eens doorgemeten. Ik zie inderdaad meerdere verbrekingen, niet elke dag, maar wel regelmatig. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt van de woning? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter ertussen? Als dit goed zit, dan zal ik een monteur voor je aanvragen om op locatie eens naar de lijn te kijken.

Reageer