beantwoord

Wegvallend geluid bij Glas

• 4 november 2014
  • 5 reacties
  • 641 keer bekeken

Hallo ik heb sinds een paar weken glasvezel van Telfort en het geluid valt regelmatig weg. Hiervoor had ik adsl van Telfort en had ik dit probleem niet. Ik heb een amino 540 en een Sitecom router N300. Op het forum heb ik tot nu toe nog geen definitieve oplossing gevonden. Wie weet de oplossing ? :?

groeten
Rick
icon

Beste antwoord door Michael 26 november 2014, 13:53

Het probleem met het geluid is opgelost door in het menu bij instellingen> beeldkwaliteit ,
de beeldkwaliteit in te stellen op 1080i50 .

Deze oplossing vond ik op het kpn forum en het werkt tot nu toe prima.
Ik heb een Samsung smarttv.

🆒

Rick

Heel goed! Fijn dat je het antwoord daar hebt gevonden. Welk topic was dat precies?

Michael
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Het probleem met het geluid is opgelost door in het menu bij instellingen> beeldkwaliteit ,

🆒

Rick

Heel goed! Fijn dat je het antwoord daar hebt gevonden. Welk topic was dat precies?

Michael

🆒

Rick

Michael

hoi Michael,

hier is de link:http://forum.kpn.com/t5/Televisie/Haperend-geluid/m-p/53382#M4004

Ik heb nog wel het probleem dat wanneer ik de ontvanger aanzet de tv hem niet ziet op de HDMI1 (handshake heet dat toch?) Dus dan druk i op de HDMIknop van de samsung ab.
Reputatie 8
Badge +2
hier is de link:http://forum.kpn.com/t5/Televisie/Haperend-geluid/m-p/53382#M4004
Dank je!

Ik heb nog wel het probleem dat wanneer ik de ontvanger aanzet de tv hem niet ziet op de HDMI1 (handshake heet dat toch?) Dus dan druk i op de HDMIknop van de samsung ab.

Niet altijd. Deze 'handshake' is afhankelijk van de instellingen op je TV. Ik zou de handleiding van jouw TV-toestel er even bijpakken. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@Rick01,

Allereerst hartelijk welkom op het forum en mijn excuus voor deze late reactie.

Ik heb jouw vraag verplaatst naar dit topic om het overzichtelijk te houden. :)

Wegvallend geluid is niet fijn. Dat moet verholpen worden. Zo simpel is het.
Ik wil dan ook graag van jou weten of je nog steeds tegen deze problemen aanloopt. Indien dit het geval is, kijk ik het graag voor jou na ontvangst van jouw NAW-gegevens in een privébericht.

Michael

🆒

Rick

Reageer