Weer serie opname perikelen

• 26 september 2016
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

geen bericht is goed bericht? nou nee, meer dat ik al mijn klachten aan dovemansoren gericht waren.
maar, daar gaan we nog een keer over de zwaar buggy feature "(serie) opnemen".

ik heb weer veel last van spookopnames, die toekomstig zijn en automagisch weer gecancelled door KPN/Telfort.
Verwijdering lukt alleen door aan/uitzetten TV-ontvanger.
Vaak ook weer herhalingen die opgenomen worden, allemaal erg vermoeiend.
en ja, ik heb alle series opnieuw geprogrammeerd.

Dan de constatering (al een half jaar geleden of zo ontdekt) dat er geen sprake meer is van realtime opnemen.
Op record klikken werkt met een vertraging van 30 seconden tot 1 minuut? Eigenlijk onacceptabel maar het is wel
weer op enig moment doorgevoerd.
Klanten, hebben die ook een mening dan?

oh ja, de 9 maanden oude klacht over dat vooruit "spoelen" niet werkt heb ik ook nog steeds.
7 minuten vooruit, doet ie er 1 etc.

Samengevat: zijn deze problemen bekend en gaan deze binnenkort veholpen worden?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi neel en kt46,

Bedankt voor het aanmaken van en reageren op het topic!

Jammer dat de problemen zich weer voordoen. Zijn deze nooit weggeweest of worden ze steeds groter? Voor de duidelijkheid: er zijn wel wat problemen die spelen op dit moment bij gebruikers in specifieke situaties. Deze problemen doen zich niet bij elke klant voor en juist dát maakt het ingewikkeld om ze permanent op te lossen.

Uiteraard ga ik voor jullie kijken wat er precies aan scheelt en hoop ik een oplossing te kunnen bieden. Willen jullie je naw-gegevens en 06-nummer naar mij sturen in 'n privébericht? Ik zal het dan verder oppakken.

Mijn excuses voor dit ongemak.
Badge
Hoi
Ik ben nieuw op dit forum en zag je topic.
Ik heb precies dezelfde klachten en is inderdaad super frustrerend.
Daarnaast bij het steeds aan/uitzetten TV-ontvanger gooit het ook de lijst van "mijn opnames" in de war.
De ene keer staan alle afleveringen van een serie netjes gebundeld. En de andere keer staan ze allemaal apart achter elkaar, waardoor je een ENORME lijst krijgt.

Reageer