Beste antwoord door dslender
Wederom problemen met tv kastje
Al een paar keer contact gehad over het tv kastje die vast slaat en ontzettend stoord. Kabels veranderd, nieuwe software, poorten gewisseld. En nu slaat het continu vast. Moet hem telkens uit zetten met knop aan achterkant. Tv ziet hem regelmatig niet. Wordt er nu wel een beetje moe van. Kunnen we geen ander kastje krijgen?
Nieuw kastje ontvangen en aangesloten. Veel beter beeld en geen storing ontdekt. Super bedankt!
Bekijk reactie
Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.
En zoals het hoort! Graag gedaan. 😃
Bedankt voor de gegevens! Een nieuwe TV-ontvanger wordt klaargemaakt voor verzending en zal binnen enkele dagen arriveren. Laat je dan weten hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert?
Hallo dslender, ik betreur het dat je problemen ervaart met de TV-ontvanger. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.