beantwoord

Wederom problemen met tv kastje

• 9 mei 2016
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Al een paar keer contact gehad over het tv kastje die vast slaat en ontzettend stoord. Kabels veranderd, nieuwe software, poorten gewisseld. En nu slaat het continu vast. Moet hem telkens uit zetten met knop aan achterkant. Tv ziet hem regelmatig niet. Wordt er nu wel een beetje moe van. Kunnen we geen ander kastje krijgen?
icon

Beste antwoord door dslender 14 mei 2016, 10:31

Nieuw kastje ontvangen en aangesloten. Veel beter beeld en geen storing ontdekt. Super bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo dslender, ik betreur het dat je problemen ervaart met de TV-ontvanger. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de gegevens! Een nieuwe TV-ontvanger wordt klaargemaakt voor verzending en zal binnen enkele dagen arriveren. Laat je dan weten hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert?
Ja dat ga ik doen.
Nieuw kastje ontvangen en aangesloten. Veel beter beeld en geen storing ontdekt. Super bedankt!
Reputatie 8
Badge +16

En zoals het hoort! Graag gedaan. 😃