wat is dit voor een bedrijf?

• 2 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Als je belt voor hulp, wordt je slecht geholpen. En wanneer dan blijkt dat je een verouderde decoder hebt, wordt je gewoon afgesloten. Geen tv meer. Op je vraag hoe je dan tv kunt kijken, is het korte antwoord via de app. Mijn tv ondersteunt geen internet. Via de laptop kan ook niet. Je krijgt de melding van door technische storing het niet mogelijk is. En de nieuwe decoder komt over een paar dagen en het net voor het weekend nu. En dit noemen ze klantenservice? Ik heb er een andere naam voor. Ik denk, dat het tijd wordt voor een andere provider. Eentje, die wel service bied.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke tv ontvanger heb je precies en als de  nieuwe ontvanger verstuurd wordt kan het zomaar zo zijn dat hij morgen bezorgd wordt en de service is dus prima lijkt mij

Een Motorola en een interactieve tv abonnement met internet. Waar ik dus geen tv van kijken momenteel. Maar nadat je bent afgesloten ervan, wel het lef hebben om te vragen of je niet beter ook een abonnement voor mobiele telefonie kunt nemen.  

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @Nekko. Kun je iets duidelijker uitleggen wat precies het probleem is? Uit je bericht maak ik op dat je ondertussen geholpen bent en een nieuwe ontvanger krijgt. Kan ik dan nog iets voor je doen, of ben je nu geholpen? 

Als je wil dat ik nog iets doe, vul dan jouw forumprofiel zo volledig mogelijk aan. Als je dat gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan ga ik er naar kijken. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag! 

Reageer