Wat ik graag zou willen.

• 15 januari 2013
  • 5 reacties
  • 1998 keer bekeken

Badge
  • Gangmaker
  • 198 reacties
Ik zou best wel een paar jaar langer willen blijven bij telfort met mijn internet en vast bellen maar wat ik dan ook zou willen hebben is tv kijken op mijn ipad. Dus beslist geen interactive tv maar alleen tv op mijn ipad.
Hier wil ik best wat extra voor betalen, het lijkt mij technisch gezien niet geheel onmogelijk,
dus ik dacht van ik zal het balletje maar eens opgooien en misschien ziet telfort hier wel wat in.
komt u maar, ha ha

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
En een App voor op SmartTV's zoals Samsung/LG/...

moet op zich te doen zijn aangezien de Android Apps net zoals de SmartTV Apps werken met java.
Badge
Als ik een app bekijk op mijn samsung smart tv vindt ik de beeldkwaliteit toch beduidend minder dan de gewone tv.
gisteravond toevallig even gekeken op uitzending gemist van de publieke omroep maar dat viel me erg tegen.
Maar wat ik bedoel moet toch mogelijk zijn, tv via internet van telfort, zonder dus die interactive tv.
Reputatie 4
Badge +3
@rcs,

Het is duidelijk wat jouw wensen zijn voor Interactieve TV. Op dit moment zijn daar nog geen concrete plannen voor.

Henk
Reputatie 8
Badge +17
Als ik een app bekijk op mijn samsung smart tv vindt ik de beeldkwaliteit toch beduidend minder dan de gewone tv.
gisteravond toevallig even gekeken op uitzending gemist van de publieke omroep maar dat viel me erg tegen.
Maar wat ik bedoel moet toch mogelijk zijn, tv via internet van telfort, zonder dus die interactive tv.
Dat ligt niet aan de app, maar aan de verminderde content, vermoed ik...
Badge
@rcs,

Het is duidelijk wat jouw wensen zijn voor Interactieve TV. Op dit moment zijn daar nog geen concrete plannen voor.

Henk

Ikzelf vindt het eigenlijk wel een leuke optie voor telfort, extra verkoop en volgens mij moet het makkelijk te realiseren zijn, volgens mij heb je alleen maar een nummer nodig van telfort, of ik moet te makkelijk denken.

Reageer