beantwoord

Wanneer krijgen Telfort klanten "Begin Gemist" ?

• 19 maart 2014
  • 14 reacties
  • 2100 keer bekeken

Dag allen

Ben sinds kort klant bij Telfort voor Internet + iTV
Hiervoor zat ik bij Euphony via KPN Wholesale maar Euphony gaat failliet dus op tijd over gestapt.
Nou werkt alles naar wens maar gek genoeg heb ik nu niet meer de "Begin Gemist" optie waar ik toch wel blij mee was
Op Telfort en op forum kan ik niks over deze mooie optie vinden
Op KPN Community staat geschreven dat Telfort dit in 2014 ook beschikbaar gaat maken.
Wie weet wanneer dit uitgerold gaat worden en of je dit ook met prio kan aanvragen ?

Dank voor reactie alvast
icon

Beste antwoord door Denise 25 maart 2014, 13:47

@Frits@Telfort,

Ik begrijp dat dit een handige functie is waar je graag gebruik van maakt. Echter bieden wij deze dienst niet aan. Mocht dit in de toekomst veranderen dan wordt je uiteraard op de hoogte gebracht.

Denise
Bekijk reactie

14 reacties

Niemand die hier een antwoord op weet ? Waar blijft de kracht en kennis van de crowd ?
Reputatie 8
Badge +16
Telfort geeft over het algemeen geen informatie over komende wijzigingen en wanneer iets beschikbaar komt.
Verwacht dus ook niet dat je dit met prio zoals jij het noemt kan krijgen.

Een voorbeeld van uitrol is 4G, sinds vandaag is bekend dat dit per eind Maart leverbaar is, informatie is ook vandaag pas bekend geworden op dit forum.

Het zal dus gewoon afwachten worden tot dit beschikbaar komt.
Reputatie 3
Badge +1
@Frits@Telfort,

Ik begrijp dat dit een handige functie is waar je graag gebruik van maakt. Echter bieden wij deze dienst niet aan. Mocht dit in de toekomst veranderen dan wordt je uiteraard op de hoogte gebracht.

Denise
Reputatie 1
Sins Dinsdag werkt Begin Gemist bij mij, onder de groene knop of via de gids. Meeste commerciële betaald. Ik denk dat de groene tekentjes de gratis zenders zijn
Reputatie 8
Badge +10
Sins Dinsdag werkt Begin Gemist bij mij, onder de groene knop of via de gids. Meeste commerciële betaald. Ik denk dat de groene tekentjes de gratis zenders zijn

Je hebt een glasvezelverbinding..?
Bij iTV via xDSL kan ik het niet vinden...
Reputatie 1

Je hebt een glasvezelverbinding..?
Bij iTV via xDSL kan ik het niet vinden...

Nee, vdsl, maar wel de Arcadyan-box
Reputatie 8
Badge +10

Die heb ik dus ook maar ik kan geen 'Begin gemist' vinden onder de groene knop of in de Gids.
Softwareversie 2.0.10_15.
Reputatie 1

Die heb ik dus ook maar ik kan geen 'Begin gemist' vinden onder de groene knop of in de Gids.
Softwareversie 2.0.10_15.
Reputatie 8
Badge +10
Nope... niet te vinden hier.
Het staat wellicht los van de firmwareversie maar wordt de mogelijkheid in batches uitgerold naar de abonnees.
Hier heb ik het ook van de week ontdekt tijdens het zappen. Ik zag een groen tekentje in de zapbalk en door op de groene knop te drukken komt een schermpje in beeld met begin gemist. Ik heb het verder niet getest en weet niet of het werkt. Ook is dat tekentje niet bij alle zenders zichtbaar. Ik heb een Motorola ontvanger.
ik heb sinds 2 dagen deze optie, ik weet niet of het toeval is, maar merkte het wel op nadat mijn setopbox voor de i-tv herstart was. Is een Experia V8 icm Motorola
Reputatie 2
Badge
Ook hier sinds kort begin gemist! Ideaal! 🙂
Reputatie 8
Badge +10
Yep, het werkt hier nu ook.
Inderdaad een hele handige optie...
Helaas werkt het bij mij nog niet. Heb wel glasvezel. Bij de groene knop/bolletje staat RTL Gemist of uitzending gemist.:?

Reageer