beantwoord

wanneer krijg ik mijn hd/ontvanger + mijn gegevens en klantnummer

• 23 december 2013
  • 4 reacties
  • 1519 keer bekeken

Ik ben sinds vandaag lid van telfort, gezien jullie kick xl hebben overgenomen.
Ik heb een glasvezel alles in 1 pakket, maar mijn tv werkt nog niet naar behoren,
Ik zou een gratis hd/ontvanger te leen krijgen, wanneer krijg ik deze?
Want ik kan nu niet optimaal genruik maken van mijn pakket.
Daarnaast heb ik geen brief ontvangen met mijn gegevens, klantnummer etc.
Ik wil graag zsm mijn gegevens in kunnen zien, mijn verbruik en facturen etc.
Ik heb alleen een profiel kunnen aanmaken voor het telfort forum, vandaar hier mijn vraag!

Ik hoop dat alles zsm naar toebehoren gaat werken, want daar betaal ik ook voor!

Mvg,
Shanna Toorenspits
icon

Beste antwoord door Peer1 27 december 2013, 17:04

@to428542,

Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Bij KickXL heb je altijd jouw facturen vooruit betaald. Hierdoor heb je van 23 – 31 december dubbel betaald. Dit te veel betaalde bedrag zal gecrediteerd worden. Jouw contract heeft een duur van 12 maanden en is in gegaan op 23 december 2013. De eerste 2 maanden zijn voor jou ook gratis, dit zal je terug zien op jouw factuur.

Heb ik je hiermee voldoende geholpen?

Peer
Bekijk reactie

4 reacties

Vermoedelijk zul je alles eerst nog op de oude omgeving kunnen inzien. Duurt meestal wel even voor alles is geïntegreerd.
Badge
@to428542

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum! Voor het inloggen op de Mijn Telfort Glasvezel omgeving moet je de gebruikersnaam & wachtwoord gebruiken die je van KickXL hebt gekregen. De beloofde Interactieve TV ontvanger inclusief switch wordt naar verstuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen per post binnen krijgen.

Peer
@to428542

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum! Voor het inloggen op de Mijn Telfort Glasvezel omgeving moet je de gebruikersnaam & wachtwoord gebruiken die je van KickXL hebt gekregen. De beloofde Interactieve TV ontvanger inclusief switch wordt naar verstuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen per post binnen krijgen.

Peer

Oke, dan wacht ik dit af. En ik kan idd met mijn oude kickxl inloggevens inloggen op de glasvezel omgeving. Hier staan mijn oude facturen, waaronder de laatste die van 1 dec t/m 31 dec. Ik ben bij jullie vanaf 23 dec, dus hoe zit dat nu met de kosten die ik heb betaald voor de periode van 23 t/m 31 dec?
En ik heb telefonisch afgesproken dat ik de eerste 2 maanden geen kosten hoef te betalen, dit is dus van 23 dec t/m 22 februari. 
Ik kan dit nergens terugvinden? Kunt u mij daar ook mee helpen hoe dit zit?
En hopelijk ontvang ik snel mijn hd/ontvanger, want bij de orderstatus staat dat mijn abonnement volledig is opgeleverd, maar dit is dus niet het geval.

En de laatste vraag; wat is mijn contractsduur? 
Badge
@to428542,

Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Bij KickXL heb je altijd jouw facturen vooruit betaald. Hierdoor heb je van 23 – 31 december dubbel betaald. Dit te veel betaalde bedrag zal gecrediteerd worden. Jouw contract heeft een duur van 12 maanden en is in gegaan op 23 december 2013. De eerste 2 maanden zijn voor jou ook gratis, dit zal je terug zien op jouw factuur.
Heb ik je hiermee voldoende geholpen?

Peer

Reageer