beantwoord

Wanneer informatie over gevolgen verdwijnen NPO themazenders, 13th Street en SyFy?

• 2 juni 2016
  • 14 reacties
  • 657 keer bekeken

Op dit moment staat er niets vermeld dat er 2 NPO themazenders, 13th street en SyFy gaan verdwijnen. Wat zijn de gevolgen hiervan voor de zenderpakketten? Wanneer wordt dit bijgewerkt in de zenderoverzichten?
icon

Beste antwoord door Michael 4 juni 2016, 15:12

Hi TAVL,

Wat Tuut-Tuut aankaart klopt. Wij doen hier niet veel aan/mee. Het is momenteel niet bekend wat we gaan doen met dit besluit. Naar verwachting zullen wij de ruimte die de zenders achterlaten niet aanvullen met alternatieve zenders. Maar, zodra hier meer over bekend, zullen we dit uiteraard mededelen.

Weet je zo genoeg?
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je kan hier: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mededelingen/mededeling/wijzigingen-prijzen-en-instellingen-telfort-thuis.htm alle informatie per abonnementstype terug vinden. Het vervallen van deze zenders is geen besluit van Telfort maar van de zenders zelf. Telfort is dus niet verplicht om haar zenderaanbod aan te passen.
Dat is het issue juist. Daar staat niets vermeld over deze wijzigingen en die gaan zeker spelen. Universal trekt de stekker uit de lineaire kanalen van SYFY en 13th street (1 juli). NPO voegt zenders samen, waardoor er 2 minder over blijven. Hierover wordt echter niets gecommuniceerd. Ze prijken nog altijd in de overzichten die per 1 juli in gaan.
Reputatie 8
Badge +2
Hi TAVL,

Wat Tuut-Tuut aankaart klopt. Wij doen hier niet veel aan/mee. Het is momenteel niet bekend wat we gaan doen met dit besluit. Naar verwachting zullen wij de ruimte die de zenders achterlaten niet aanvullen met alternatieve zenders. Maar, zodra hier meer over bekend, zullen we dit uiteraard mededelen.

Weet je zo genoeg?
Ik snap wat Tuut-Tuur zegt en zeg niet dat het niet klopt. Enkel dat er nergens gecommuniceerd wordt en het ook niet is opgenomen bij de zenderwijzigingen op de Telfortsite. Sterker nog; in het zenderoverzicht prijken ze nog steeds alszijnde onderdeel van het zenderaanbod per juli (zowel Uni-zenders als NPO zenders). De informatie op de wijzigingensite en in de zenderlijst is dus onvolledig en onjuist. :)

Edit; lees net dat in ieder geval de Uni-zenderinformatie in een nieuwsbrief heeft gestaan. Haalt niet weg dat de site niet klopt.
Reputatie 2
Badge
Ik heb geen nieuws brief ontvangen van Juni het is over 15 dagen alweer Juli....
Reputatie 2
Badge
Waar blijft FOX Life HD, en Travel Channel HD????
Reputatie 8
Badge +2
Hi denvug!

De nieuwsbrief is wel degelijk verstuurd, op 2 juni. 🙂 Wat betreft de bovenstaande zenders zal ik een vraag stellen binnen de organisatie. Zodra ik meer weet, kom ik erop terug. Hier vind je alle zenderwijzigingen die per 1 juli gelden.
Reputatie 2
Badge
Waar vind ik een copy van de nieuwsbrief van Juni?
Reputatie 2
Badge
Ik heb de andere maanden ook geen nieuwsbrief ontvangen.
Reputatie 8
Badge +19
Ik heb de andere maanden ook geen nieuwsbrief ontvangen.
De nieuwsbrief wordt verstuurd naar je hoofd-emailaccount, dus het contactadres dat je hebt gekregen toen je het Telfort abonnemnent aanging.
Kijk eens in deze mailbox, wellicht zitten naast alle andere info en fakturen die Telfort heeft gestuurd, hier ook de nieuwsbrieven in...
Reputatie 2
Badge
Ik krijg mijn facturen op mijn hotmail.com adres maar ontvang daar geen nieuwsbrieven ook niet op mijn webmail van Telfort.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi denvug! Je kunt via via deze link je voorkeur opnieuw opgeven. Wellicht heb je ooit per ongeluk aangegeven hem niet te willen ontvangen.
Reputatie 2
Badge
Het lukt mij niet om in te loggen, kunnen jullie mij aanmelden aub?
Reputatie 8
Badge +2
Hi denvug,

Da's gek. Waarom lukt het je niet om in te loggen? Helaas kan ik deze keuze niet voor je maken aangezien je dient in te loggen met gegevens die alleen bij jou bekend zijn.

Reageer