beantwoord

Waiting for network op beide tv verbindingssets

• 30 juni 2015
  • 6 reacties
  • 361 keer bekeken

Via klantenservice net de 2 adapters kunnen koppelen en verder ging mij wel lukken, niet dus!

Alle 3 de lampjes branden op de adapters (de ene geel de andere witte lampjes) en toch krijg ik in beeld: waiting for network?

Wil aub toch weer gaarne hulp 🙂
icon

Beste antwoord door nadine007 30 juni 2015, 19:00

Kon niet wachten hihi heb dus gebeld en viola we hebben tv boven, super!
Bedankt Team Telfort!!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Via klantenservice net de 2 adapters kunnen koppelen en verder ging mij wel lukken, niet dus!

Alle 3 de lampjes branden op de adapters (de ene geel de andere witte lampjes) en toch krijg ik in beeld: waiting for network?

Wil aub toch weer gaarne hulp :)

Is de adapter die op de modem is aangesloten wel aangesloten op LAN-poort 4 of 3 bij de ZyXEL modem..?
Als je een Experiabox hebt maakt het niet uit welke poort je gebruikt, deze heeft 4 flexpoorten maar bij de ZyXEL werkt de TV-ontvanger alleen op poort 4 en 3 (poort 3 als je twee TV-ontvangers gebruikt).
Bedankt Team Telfort!!
Bedankt Team Telfort!!

Wil aub toch weer gaarne hulp :)

Is de adapter die op de modem is aangesloten wel aangesloten op LAN-poort 4 of 3 bij de ZyXEL modem..?
Als je een Experiabox hebt maakt het niet uit welke poort je gebruikt, deze heeft 4 flexpoorten maar bij de ZyXEL werkt de TV-ontvanger alleen op poort 4 en 3 (poort 3 als je twee TV-ontvangers gebruikt).
Reputatie 8
Badge +16
@nadine007,

Welkom op het forum!

Ach ja, je hebt het eerst zelf geprobeerd. Dat vind ik al heel knap.
In ieder geval fijn om te vernemen dat het is gelukt met behulp van de klantenservice. Mogen wij ook nog van jou weten waardoor het uiteindelijk wel is gelukt? :$

@Enterprise,

Bedankt voor het reageren. :)

Stephen
was weer een foutje van mij hihi, had de adapters boven wel met elkaar gekoppelt maar niet met die wat beneden zit en ja toen had ik boven gelijk beeld op beide tv's :)

Super bedankt voor het geduld met deze dame die het wel ff zelf ging doen haha
Werd iedere keer weer netjes geholpen, niet te stijf ook ff lachen tussendoor ;)

@nadine007,

Welkom op het forum!

Ach ja, je hebt het eerst zelf geprobeerd. Dat vind ik al heel knap.
In ieder geval fijn om te vernemen dat het is gelukt met behulp van de klantenservice. Mogen wij ook nog van jou weten waardoor het uiteindelijk wel is gelukt? :$

@Enterprise,

Bedankt voor het reageren. :)

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@nadine007,

Bedankt voor het delen. Nu weet je gelukkig hoe het wel aangesloten moet worden. Samen lachend een probleem oplossen is toch mooi?:$
Zodra je weer ergens hulp bij nodig hebt dan verneem ik het graag van je. Fijn weekend! :D

Stephen