beantwoord

Waarom zie ik de TV-Gids niet?

  • 18 januari 2013
  • 7 reacties
  • 2905 keer bekeken

waarom werkt de gids functie op mijn tv niet meer.....
icon

Beste antwoord door Jelmer 21 januari 2013, 13:46

@AmvdB

Heb je ook de software al van de TV-ontvanger verwijderd? Dit kun je op de volgende manier doen:

1 Trek de stroomstekker van de TV-ontvanger uit het stopcontact.
2 Sluit de stroomstekker weer aan.
3 Op het televisiescherm ziet u onderaan 5 balkjes staan. Druk nu als het eerste balkje geel wordt op de standby-knop op de TV-ontvanger. Je komt nu in het configuratiemenu. Je kunt hier navigeren naar de volgende optie door kort op de standby-knop te drukken. Om een optie te selecteren druk je 3 seconden op de standby-knop.
4 Kies nu voor de optie 'Software verwijderen'.

Ik lees graag terug of dit heeft geholpen.

Jelmer
Bekijk reactie

7 reacties

Badge
@dirk megens

Welkom op het forum! Ervaar je nog steeds problemen met de TV gids?

Jelmer
Badge
@jelmer,

Hoi Jelmer,

Mijn Tv gids doet het ook al vanaf vorige week niet meer. Wel al de zyxel opnieuw opgestart maar heeft ook niet geholpen.

Avdberg
Badge
@AmvdB

Heb je ook de software al van de TV-ontvanger verwijderd? Dit kun je op de volgende manier doen:

1 Trek de stroomstekker van de TV-ontvanger uit het stopcontact.
2 Sluit de stroomstekker weer aan.
3 Op het televisiescherm ziet u onderaan 5 balkjes staan. Druk nu als het eerste balkje geel wordt op de standby-knop op de TV-ontvanger. Je komt nu in het configuratiemenu. Je kunt hier navigeren naar de volgende optie door kort op de standby-knop te drukken. Om een optie te selecteren druk je 3 seconden op de standby-knop.
4 Kies nu voor de optie 'Software verwijderen'.

Ik lees graag terug of dit heeft geholpen.

Jelmer
Badge
@ Jelmer

helemaal geweldig!!! hij doet het :):)

Voor het eerst dat ik de forum gebruik en vind het nu al TOP!
Bedankt
Badge
@AMvdB

Geen probleem, ik ben blij dat is opgelost!

Jelmer
Hoi Jelmer, ja het duurde even maar eindelijk heeft ie m geladen, bedankt voor je hulp!
dirk
Badge
@dirk megens,

Fijn dat het probleem is verholpen :)

Jelmer

Reageer