beantwoord

waarom word er niet gereageerd op vragen?

• 13 februari 2016
  • 7 reacties
  • 226 keer bekeken

dag 4 is bezig en nog steeds storing op de tv, telefonisch zeggen ze dat het aan de draadloze stekkers ligt terwijl settopbox rechtstreeks op modem is aangesloten...... sorftware ge update dat heeft het een uurtje gerekt vandaag voor de klachten weer beginnen ( altijd als je niet meer kan bellen)
tv beeld gaat dus stilstaan en vervolgens zwart voor 45 sec en dit gebeurt iedere 15min, leuk als je live wat zit te kijken.... NOT!!
Eerst was probleem alleen beneden maar sinds gisteren ook boven, helemaal geweldig dus!
Ga haast denken dat er sprake is van sabotage omdat we overgaan naar een andere provider de volgende maand........
Anyway heel vervelend dit en niemand die je telefonisch, twitter of email kan helpen...... klaar mee!
icon

Beste antwoord door Stephen 16 februari 2016, 14:50

Hallo Nadine, ik ben je graag van dienst in je andere topic. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Modem een hard reset geven middels het verzonken knopje.
Software opnieuw inladen in de decoder.
Reset ook de powerplugs en laat deze opnieuw verbinden.

Mogelijke oorzaak is namelijk de uitrol van MeerTV waardoor je decoders op een andere manier een IP adres krijgen van je modem.
Reputatie 8
Badge +9
Je hebt hier al een topic over lopen. Je kan beter in dat topic reageren dan heeft webcare ook gelijk de geschiedenis van wat al is geprobeerd.

https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/beeld-hangen-zwart-voor-45-sec-55071

Social media kanalen werken met een verwerkingstijd. Je dient daar altijd rekening mee te houden.

Op een forum zullen eerst forumleden je proberen te helpen. Webcare reageert waar nodig is. Oudste berichten eerst.

Ga haast denken dat er sprake is van sabotage omdat we overgaan naar een andere provider de volgende maand........
Niet denken.. Is onzin.... Bedrijven hebben liever dat je met een goed gevoel weg gaat. De kans dat je in de toekomst dan weer kiest voor dat bedrijf is groter.
Reputatie 1
Badge
Ja denk dat dit forum weinig bezocht word..heb ook net ene vraag gesteld maar heb er ook een hard hoofd in denk doe ff via mail krijg je dit bericht Uw vraag is verstuurd. Het referentienummer is: CM xxxxxxxxxxx. U ontvangt binnen 10 werkdagen antwoord.
Dus gaat het net zo rap als het forum...wel lastig als je een klacht over je telefoon heb zo als ik dus dat word denk ik een ritje naar een telfort punt..hopelijk zijn ze daar wat sneller,,,jij s6 met jou klacht
Dit bedoel ik!!
Is dit antwoord geven??....

Je hebt hier al een topic over lopen. Je kan beter in dat topic reageren dan heeft webcare ook gelijk de geschiedenis van wat al is geprobeerd.

https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/beeld-hangen-zwart-voor-45-sec-55071

Social media kanalen werken met een verwerkingstijd. Je dient daar altijd rekening mee te houden.

Op een forum zullen eerst forumleden je proberen te helpen. Webcare reageert waar nodig is. Oudste berichten eerst.

Niet denken.. Is onzin.... Bedrijven hebben liever dat je met een goed gevoel weg gaat. De kans dat je in de toekomst dan weer kiest voor dat bedrijf is groter.
Ga dat knopje straks een zoeken.... en dus proberen,hoop dat het helpt, laat het natuurlijk ff weten, thnxs vast!

Modem een hard reset geven middels het verzonken knopje.
Software opnieuw inladen in de decoder.
Reset ook de powerplugs en laat deze opnieuw verbinden.

Mogelijke oorzaak is namelijk de uitrol van MeerTV waardoor je decoders op een andere manier een IP adres krijgen van je modem.
Thnxs voor je reactie, ben dus niet de enige ;)
Hoop dat jou probleem ook snel verholpen word!

Ja denk dat dit forum weinig bezocht word..heb ook net ene vraag gesteld maar heb er ook een hard hoofd in denk doe ff via mail krijg je dit bericht Uw vraag is verstuurd. Het referentienummer is: CM xxxxxxxxxxx. U ontvangt binnen 10 werkdagen antwoord.
Dus gaat het net zo rap als het forum...wel lastig als je een klacht over je telefoon heb zo als ik dus dat word denk ik een ritje naar een telfort punt..hopelijk zijn ze daar wat sneller,,,jij s6 met jou klacht
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Nadine, ik ben je graag van dienst in je andere topic. Op dit topic plaats ik een slotje.