beantwoord

Waarom heb ik geen beeld en geluid maar werkt Netflix wel?

• 12 december 2018
  • 2 reacties
  • 294 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik had graag het nieuws willen zien maar m'n tv geeft geen beeld of geluid weer. De gids geeft wel aan wat er te zien moet zijn en Netflix werkt ook maar alle andere tv en radio zenders geven zwart beeld en er is niets te horen zelfs niet als je het geluid vol open gooit.

Heb al via de handleiding een software herstart gedaan zoals ik via de stap voor stap oplossen online werd begeleiding maar dit heeft niet gewerkt. Kabel zit goed in modem en tv kastje en gezien Netflix op 200 wel werkt zal de hdmi ook in orde zijn.

Iemand nog tips of is er toch ergens een algemene storing die nog niet vermeld word op de site?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 december 2018, 09:46

Hoi Majella Johanna Maria, Je geeft aan dat je graag het nieuws wilde kijken, maar helaas ging dat niet door. Je hebt veel geprobeerd, alleen zonder succes. Helaas moet ik toegeven dat dat kan kloppen. Er was namelijk een storing, deze is inmiddels weggenomen. Mocht je nog problemen ervaren, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

2 reacties

Wij hebben glasvezel al jaren en heb sinds 30 november 2018 nieuw Telefort TV en Internet en vandaag weer geen bleed kleur zwart! Ik heb niet de indruk dat het spoedig wordt opgelost.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Majella Johanna Maria, Je geeft aan dat je graag het nieuws wilde kijken, maar helaas ging dat niet door. Je hebt veel geprobeerd, alleen zonder succes. Helaas moet ik toegeven dat dat kan kloppen. Er was namelijk een storing, deze is inmiddels weggenomen. Mocht je nog problemen ervaren, dan hoor ik dat graag.

Reageer