beantwoord

Waardeloos

• 11 november 2019
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Beeld, geluid Waardeloos!

Het loopt continue vast, niet soms maar echt om de 5 sec..... Tips wat ik kon vinden over dit probleem... allemaal al gedaan. Werkt allemaal niet 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 november 2019, 19:36

Hoi @Slecht, welkom op het forum. Als ik je goed begrijp gaat het tv kijken bij jou niet helemaal goed? Ik kijk graag met je mee, maar daarvoor heb ik wel meer informatie van je nodig. Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons en speelt dit op allemaal of op een daarvan? Hoe is/zijn de tv-ontvanger(s) verbonden met het modem? Is dat met een directe netwerkkabel of gaat het via een draadloze verbindingsset? Naast het tv signaal ben ik ook benieuwd hoe de internetverbinding het doet, op het moment dat het tv signaal hapert, blijft het internet dan wel goed werken?

Je zegt ook dat je tips hebt gedaan die je kon vinden, zou je me kunnen vertellen wat je precies hebt gedaan? Dan kunnen we voorkomen dat ik je dingen ga vragen die je al hebt gedaan en kunnen we samen sneller naar een oplossing kijken.

Als je naast de antwoorden op deze vragen ook je forumprofiel kunt voorzien van jouw postcode en huisnummer kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Slecht, welkom op het forum. Als ik je goed begrijp gaat het tv kijken bij jou niet helemaal goed? Ik kijk graag met je mee, maar daarvoor heb ik wel meer informatie van je nodig. Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons en speelt dit op allemaal of op een daarvan? Hoe is/zijn de tv-ontvanger(s) verbonden met het modem? Is dat met een directe netwerkkabel of gaat het via een draadloze verbindingsset? Naast het tv signaal ben ik ook benieuwd hoe de internetverbinding het doet, op het moment dat het tv signaal hapert, blijft het internet dan wel goed werken?

Je zegt ook dat je tips hebt gedaan die je kon vinden, zou je me kunnen vertellen wat je precies hebt gedaan? Dan kunnen we voorkomen dat ik je dingen ga vragen die je al hebt gedaan en kunnen we samen sneller naar een oplossing kijken.

Als je naast de antwoorden op deze vragen ook je forumprofiel kunt voorzien van jouw postcode en huisnummer kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Slecht, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik de gevraagde gegevens niet staan. Als ik je hierbij nog kan helpen hoor ik het graag.

We hebben 3 kastjes van jullie, de gene in het bedrijf doen het gewoon. De 3de (privé) is gewoon echt slecht zo slecht dat we zelfs niet meer rechtstreeks kunnen kijken. De kastjes zijn allemaal verbonden direct netwerkkabel.

Internet geldt precies het zelfde dat is ook gewoon zo slecht dat we er van af gegooid worden. 

Postcode ****

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

@Slecht

Postcode's en huisnummers zichtbaar plaatsen is niet verstandig. Daar heeft je forum profiel het vakje extra info voor. Het gaat dus om 2 adressen.

De tweede postcode heeft blijkens een postcode check alleen glasvezel, daar zou ik geen problemen verwachten.

Klopt mijn aanname dat de eerste postcode het prive adres is met een koper abonnement? De postcodecheck laat maximaal 13 Mb zien via koper voor mij kan dit een hele goede verklaring zijn voor de beschreven problemen die verbinding om laten zetten naar glasvezel wat ook beschikbaar is zie ik als de oplossing.

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb jouw adres gegevens naar je profiel (bij "Extra informatie”) verplaatst @Slecht, als ze openbaar staan is het voor iedereen zichtbaar en dat is i.v.m. jouw pivacy niet aan te raden.

Je hebt in totaal 3 ontvangers dus, op 2 locaties. Beide locaties zijn gezien de adressen niet naast elkaar. Op het eerste adres wat je noemde kom ik geen Telfort aansluiting tegen, op de tweede wel en hier staan alle 3 de ontvangers geregistreerd. Gebruik je ze ook alle 3 op dit adres, of gebruik je eentje daarvan op het andere adres? Ik ben ook benieuwd waar we aan moeten denken bij dat het slecht is. Stoort het beeld, hapert het, krijg je foutmeldingen of gebeurt er iets anders? Heb je de tv-ontvangers ook al eens van plek geruild om te kijken of het mee ging met de ontvanger of bleef het op dezelfde plek?

Met de antwoorden op die vragen kunnen we verder kijken naar een oplossing. Ik hoor het graag van je.

Reageer