vraag

waar zijn de opnames?

• 2 oktober 2020
  • 12 reacties
  • 185 keer bekeken

Sinds enige tijd komen de opnames pas na paar uur in de lijst opnames te staan, waardoor je dus niet kan kijken.…blijven tot die tijd bij gepland staan.

Voorheen kwam tegelijk met opnemen ook in lijst te staan.

We neme  juist op, zodat we de pauzes kunnen doorspoelen   maar nu is het irritant…

Wat is hier aan te doen?

12 reacties

Reputatie 1

Hier ook sinds een tijdje dit probleem is echt irritant

Jullie kijken zoals ik het nu lees dus uitgesteld, net niet live?

Klopt Galdor68

Reputatie 3
Badge +1

Ik kan me voorstellen dat je op deze manier niks hebt aan deze opnames @Doekie en @marckoster. Is het inmiddels al verbeterd, om moet je nog steeds lang wachten voordat de opname zichtbaar is? En is de opname wel (sneller) zichtbaar via iTV Online bijvoorbeeld? We hebben de laatste tijd wat meer problemen met iTV dan we zelf, en alle klanten uiteraard, zouden willen. Dit is ontstaan door onze laatste update. Deze vertraging is hier waarschijnlijk ook een gevolg van. Er zijn bij meer klanten bepaalde zaken trager geworden. Behalve het stroomloos maken van de ontvanger of het (handmatig) verwijderen van de software heb ik denk ik geen oplossing op dit moment. We zullen moeten wachten op een nieuwe update vanuit onze kant. Hier zijn we natuurlijk al mee bezig, maar dit hebben we nog niet afgerond.  

Reputatie 1

Hoi Niek

Gisteren was het nog het geval, het lijkt er op dat als het programma nog bezig is dat je dan nog niet de opname kan afspelen, echter lukte dus gisteren begin gemist ook niet er kwam de bekenden stb-zap-01 foutcode. Ik heb niet via iTV Online gekeken want daarin ben ik dan nog vrij traditioneel, TV kijk ik heet meeste via mijn TV. 

Reputatie 3
Badge +1

Heb je de ontvanger al gereset @marckoster? Ik ben benieuwd of dit iets uithaalt namelijk. Zo niet, dan ga ik even navragen of dit specifieke probleem ook al bekend is. En kun je dit ook eens testen met meerdere programma's op verschillende zenders? 

Reputatie 1

Echt een reset heb ik nog niet gedaan, hij is van de week wel 2 x spontaan gaan booten.

Het is eigenlijk met de meeste programma's die we als serie hebben ingepland staan.

Hij staat dan wel gewoon met de rode R op het moment dat hij aan het opnemen is maar staat dan niet in de opname lijst, dat duurt soms wel een paar uur nadat het programma is afgelopen.

Als ik de komende dagen even in de gelegenheid ben zal ik hem een reset geven.

Reputatie 3
Badge +1

En wanneer je een losse opname van een programma doet, zie je de opname dan wel direct terug? Of duurt dat ook lang, net als bij seriematige opnames? Als het probleem nog steeds speelt na een reset van de ontvanger, dan hoor ik graag weer van je!

Reputatie 1

Gisterenavond de ontvanger een “frisse start” gegeven en er stond 1 opname gepland, waarbij het mogelijk was om hem direct weer terug te kijken. Een losse opname heb ik nog niet geprobeerd. Vanavond staan er weer opnames gepland dus we houden het in de gaten, word vervolgd

Reputatie 3
Badge +1

Spelen de problemen nog steeds en ook bij losse opnames? 

Reputatie 1

afgelopen dagen met een aantal opnames getest. Met de handmatige gaat het altijd goed. Met de geplande gaat het inmiddels ook een stuk beter, het werkte nu bij 1 niet dus ik ben voorlopig geholpen

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is @Doekie.  Mocht je nog wel een vraag hebben, dan mag je die vanaf nu stellen bij KPN. Dit kan digitaal (KPN Forum, Facebook, Twitter), maar ook telefonisch via 0800 0402. Wij kunnen je niet verder helpen in verband met de overgang naar KPN. 

Reageer