beantwoord

Waar vind ik de HD zenders en staan ze aan?

• 18 januari 2018
  • 6 reacties
  • 602 keer bekeken

Sind kort hebben wij een nieuwe tv, maar het beeld lijkt kwalitatief niet al te best. Ik kan me ook niet herinneren dat wij ooit de hd zenders vanaf 701 hebben gehad.
Ondeetussen heb ik de tv ontvanger al op 1080p gezet.
Mijn vraag is dus of een werknemer van telfort even kan checken of de hd zenders hier wel ingeschakeld zijn. Als dit niet automatisch gaat tegenwoordig..

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger DB 18 januari 2018, 16:50

Dankjewel! Ik zie al wat er aan de hand is. Je hebt twee TV ontvangers onder je pakket voor 1 HD stream hangen. Dit worden dan automatisch 2 SD streams zonder de zenders op 701. De oude Motorola ontvanger heb ik ontkoppeld. Als je de Arcadyan TV ontvanger herstart, dan zal je de HD zenders wel zien.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Normaal gesproken staan de HD zenders standaard aan, echter er zijn inmiddels ook klanten die de HD zenders sinds kort vanaf kanaal 1 ontvangen.
Heb je de ontvanger via een HDMI kabel aangesloten op je TV
Bedankt voor de reactie, de tv zit gewoon via een hdmi kabel aangesloten. Maar de zenders vanaf 701 ben ik ook nog nooit tegen gekomen. Op een 32'' hd ready tv was dat dan ook nooit echt nodig. Nu zou hd toch wel mooi zijn op een 49" tv.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Yvanael, welkom op het forum. Zoals jimny zegt staan de HD zenders standaard aan. Toch wil ik het wel dubbelchecken voor je. Kan je je postcode en huisnummer aan je profiel toevoegen? Dan loop ik het verder na voor je.
Hoi Yvanael, welkom op het forum. Zoals jimny zegt staan de HD zenders standaard aan. Toch wil ik het wel dubbelchecken voor je. Kan je je postcode en huisnummer aan je profiel toevoegen? Dan loop ik het verder na voor je.

Staat er nu bij
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel! Ik zie al wat er aan de hand is. Je hebt twee TV ontvangers onder je pakket voor 1 HD stream hangen. Dit worden dan automatisch 2 SD streams zonder de zenders op 701. De oude Motorola ontvanger heb ik ontkoppeld. Als je de Arcadyan TV ontvanger herstart, dan zal je de HD zenders wel zien.
Top, bedankt! Heeft ooit een 2e op gestaan inderdaad die niet echt gebruikt werd. Hele verbetering dit. 😃

Reageer