beantwoord

Waar kan je melden dat er storing is met dec TV

• 5 april 2017
  • 6 reacties
  • 401 keer bekeken

Reputatie 1
Wo 5 april 20-17.
De digitale TV doet het op sommige zenders niet goed. Strepen en blokjes. Opnieuw starten van het 'Amigo' kastje biedt geen oplossing.
NPO-1 geeft bijvoorbeeld goed beeld maar NPO2, RTL-4 en RTL-7 laten blokjes zien.
Telfort geeft niet aan dat er een storing in Almere is.

Maar waar kan ik bij Telfort melden dat er wel een storing is?
icon

Beste antwoord door Janma 11 april 2017, 23:10

Beste Stephen,

De stappen van Nelly had ik vooraf al gevolgd maar die hadden niet geholpen.
Het probleem heeft zich echter daarna vanzelf opgelost zonder opnieuw een van de twee kastjes te herstarten.
Mogelijk draaide er ergens op een van de kastjes een update of was het om een andere reden niet mogelijk om de tv data snel genoeg om te zetten in beeld.

Maar dat is aan Telfort om uit te zoeken.
Misschien is dat ook wel gedaan maar is het hier niet gemeld.

Jan
Bekijk reactie

6 reacties

Op diverse manieren, oa hier. Dat heb je net gedaan.
De andere manieren staan hier:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

En je kent deze probleemoplosser?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/interactieve-tv.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Janma, excuses voor de late reactie. Ervaar je nog steeds problemen met Interactieve TV? Zo ja, heb je ook de probleemoplosser uitgeprobeerd zoals nelly jacoba heeft aangekaart?
In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Beste Stephen,

De stappen van Nelly had ik vooraf al gevolgd maar die hadden niet geholpen.
Het probleem heeft zich echter daarna vanzelf opgelost zonder opnieuw een van de twee kastjes te herstarten.
Mogelijk draaide er ergens op een van de kastjes een update of was het om een andere reden niet mogelijk om de tv data snel genoeg om te zetten in beeld.

Maar dat is aan Telfort om uit te zoeken.
Misschien is dat ook wel gedaan maar is het hier niet gemeld.

Jan
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jan, bedankt voor het melden. Fijn dat het zelf is opgelost. Er was geen sprake van update en deze zorgt normaal nooit voor het ontbreken van de zenders. Zodra je weer tegen problemen aanloopt met jouw diensten dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.
Goedenavond.
Ik heb geen tv bij t opnieuw opstarten geeft hij foutcode 880 en daarna f15 en dan krijg ik drie streepjes waarvan de laatste knippert.
HELP
Reputatie 1
Vraag:
Ben ik nu de enige die last heeft van blokjes in zijn beeld?

Het wordt tegenwoordig gewoon gevonden door mij en de rest van de familie dat in het Telfort beeld met regelmaat blokjes opduiken.
Eigenlijk zien we het al bijna niet meer omdat de TV vaker op Ziggo staat aangesloten dan op Telfort.

Ik wilde afgelopen weekend eens kijken of het met Telfort analoog soms beter beeld zou geven.
Tot mijn verbazing was er alleen geen analoog signaal meer.

Ziggo zakelijk Internet is er al vanwege de Internet backup. TV komt daar dan ook gewoon bij mee in de proefperiode.
Ik denk dat we de digitale Telfort TV er maar gaan uitgooien (als dat kan) en weer overgaan op Telfort analoog of als dat niet meer kan het abonnement maar gaan schrappen. Twee internet aansluitingen is noodzakelijk. Tweede TV aansluiting niet.

Reageer