beantwoord

Waar is Rai Uno?

• 12 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 638 keer bekeken

Sinds Juli heeft Telfort Rai Uno verwijderd van de TV pakketten.
Deze was een belangrijke reden dat ik voor Telfort heb gekozen.
Ik wil graag Rai Uno terugzien in digitale versie.

Ik ben heel teleurgesteld.

Marco
icon

Beste antwoord door Christy 17 augustus 2015, 17:58

Welkom op het forum Marco. Wat jammer dat jij Rai Uno zo mist in ons zenderpakket. Het klopt inderdaad dat wij deze niet meer aanbieden. Ieder jaar is het voor ons weer een uitdaging bij de wijzigingen van de zenderpakketten, om pakketten samen te stellen waarbij we iedereen tevreden houden. Ik denk dat ik gerust kan zeggen dat dit haast onmogelijk is.

Ieder jaar bekijken wij welke wijzigingen we door gaan voeren. Voor welke zender we kiezen en met welke zenders we eventueel stoppen. Dit is afhankelijk van hoeveel mensen naar dit kanaal kijken, maar ook over afspraken die wij maken met de aanbieders van de zenders.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Zul je naar een andere provider moeten gaan. Er zijn er overigens maar weinig die het wel in het pakket hebben. En de vraag blijft dan natuurlijk voor hoe lang nog. Zie o.a.
http://www.ditisitalie.nl/protestactie-voor-behoud-italiaanse-zender-rai-uno/
Reputatie 4
Badge +1
Welkom op het forum Marco. Wat jammer dat jij Rai Uno zo mist in ons zenderpakket. Het klopt inderdaad dat wij deze niet meer aanbieden. Ieder jaar is het voor ons weer een uitdaging bij de wijzigingen van de zenderpakketten, om pakketten samen te stellen waarbij we iedereen tevreden houden. Ik denk dat ik gerust kan zeggen dat dit haast onmogelijk is.

Ieder jaar bekijken wij welke wijzigingen we door gaan voeren. Voor welke zender we kiezen en met welke zenders we eventueel stoppen. Dit is afhankelijk van hoeveel mensen naar dit kanaal kijken, maar ook over afspraken die wij maken met de aanbieders van de zenders.

Reageer