beantwoord

Vragen m.b.t. opnamefunctionaliteit

• 12 juni 2016
  • 1 reactie
  • 729 keer bekeken

Hallo,

Ik overweeg om in mijn nieuwe woning TV en internet van Telfort te nemen, maar dit is een beetje afhankelijk van een aantal factoren waar ik op de website zo gauw geen antwoord op heb kunnen vinden.

Ten eerste: mijn maximaal haalbare internetsnelheid wordt 12mb/s - Vodafone geeft aan mij geen opname- en pauzeerfunctionaliteit te kunnen leveren op die snelheid, maar ik lijk bij Telfort wel de opnamefunctie te kunnen bestellen, dus ik vraag mij af: werkt het dan ook echt goed met deze snelheid?

Ten tweede: als ik wil opnemen van een zender die ondertiteling alleen via Teletekst biedt, kan ik die ondertiteling dan mee opnemen? Of zit ik dan vast aan niet-ondertitelde opnames? Ik zou het zonde vinden om €15 per maand uit te geven aan een buitenlands zenderpakket als er ik nooit van kan opnemen omdat ik de taal niet spreek!

Alvast bedankt!

-Maaike
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 12 juni 2016, 23:55

Zodra je interactieve tv kan afnemen (vanaf ongeveer 6 mb) kan je opnemen en werkt dit ook perfect. Meerdere programma's tegelijkertijd, seriematig (met 1 druk de serie opnemen voor de rest van t seizoen), wat je op tv 1 opneemt terugkijken op tv 2/pc/laptop.

Je kan niet de teletekst ondertiteling opnemen (naar mijn weten), echter bij zenderpakketten in een andere taal wordt er vaak ondertiteld. Sowieso kan je het gewoon proberen; elk pakket kan je na een maand gewoon weer uit zetten.
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
Zodra je interactieve tv kan afnemen (vanaf ongeveer 6 mb) kan je opnemen en werkt dit ook perfect. Meerdere programma's tegelijkertijd, seriematig (met 1 druk de serie opnemen voor de rest van t seizoen), wat je op tv 1 opneemt terugkijken op tv 2/pc/laptop.

Je kan niet de teletekst ondertiteling opnemen (naar mijn weten), echter bij zenderpakketten in een andere taal wordt er vaak ondertiteld. Sowieso kan je het gewoon proberen; elk pakket kan je na een maand gewoon weer uit zetten.

Reageer