Vraagje over pincode + kinderslot

• 11 april 2013
  • 9 reacties
  • 22069 keer bekeken

Badge
Hoi,

Ik had een vraag:
Staat het erotische kanaal nu standaard geblokkeerd? en is dit de standaart pincode van 1234 of de pincode die je ontvangt in de brief?
Als ik de pincode wijzig kan ik deze dan nergens in mijn instellingen terug vinden, en is de pincode van het kinderslot/vergrendeling dezelfde pincode?

9 reacties

Badge
Ja standaard staat het kinderslot aan ("menu" -> "instellingen" -> "kinderslot" om deze uit te zetten). Je moet dan inderdaad de code die in de brief staat (4 cijfers) invoeren om dat kanaal te bekijken.

Wat je ook kunt doen is het kinderslot uitzetten, en de erotiekzenders verwijderen ("menu" -> "instellingen" -> "zenders verwijderen" of iets dergelijks)

Want anders worden ook sommige programma's op gewone zenders geblokkeerd...Als je de pincode wijzigt, kun je een aparte pincode voor programma's huren en het kinderslot aanmaken. Maar die kun je vervolgens niet terugvinden, dus je moet m goed onthouden. Ow wacht de oude pincode staat dan in het instellingen menu bij "pincode instellingen"
Badge
Ja standaard staat het kinderslot aan ("menu" -> "instellingen" -> "kinderslot" om deze uit te zetten). Je moet dan inderdaad de code die in de brief staat (4 cijfers) invoeren om dat kanaal te bekijken. Wat je ook kunt doen is het kinderslot uitzetten, en de erotiekzenders verwijderen ("menu" -> "instellingen" -> "zenders verwijderen" of iets dergelijks) Want anders worden ook sommige programma's op gewone zenders geblokkeerd... Als je de pincode wijzigt, kun je een aparte pincode voor programma's huren en het kinderslot aanmaken. Maar die kun je vervolgens niet terugvinden, dus je moet m goed onthouden.

Ok bedankt, als op je andere zenders programma's worden geblokkeerd kun je dus je pincode invoeren en dan kun je ze bekijken, maar als je je pincode wijzigt dan ga je dus 2 pincode's krijgen of blijft het er gewoon eentje?
Badge
Je kunt bij pincode instellingen twee verschillende codes opgeven, of gewoon 2x dezelfde. Ik zie net dat de oude pincode's ook op die pagina staan, maar je komt daar pas bij als je eerst de pincode invoert. Bijvoorbeeld, zolang de kinderen die code niet weten, kunnen ze hem ook niet zien of veranderen.
Badge
Je kunt bij pincode instellingen twee verschillende codes opgeven, of gewoon 2x dezelfde. Ik zie net dat de oude pincode's ook op die pagina staan, maar je komt daar pas bij als je eerst de pincode invoert. Bijvoorbeeld, zolang de kinderen die code niet weten, kunnen ze hem ook niet zien of veranderen.

Ok, als je hem wijzigt kun je hem dus niet meer terug vinden, want ik lees ook veel berichten hier over mensen die hun pincode kwijt zijn en die opvragen..

Ik wil graag mijn standaard pincode veranderen en wijzigen in een code die ik niet meer terug kan vinden.
Oudste is nogal vindingrijk en krijgt alles gevonden.. :S
Badge
Ik krijg ook een TV ontvangen boven, is de pincode hier hetzelfde ? ik kan ze dus allebei veranderen in aparte codes of moet het overeen komen?
Als ik mijn pincode verander dan kan ik deze niet meer terug vinden in mijn instellingen?

Nog een vraagje, ik ben vergeten wat onze telfort mail adres is, kan ik hier nog achter komen? anders kan ik niet inloggen en mijn factuur bekijken!
Badge
Heeft iemand een antwoord op mijn laatste vraag?
Ik ben mijn pincode kwijt, hoe kom ik aan mijn pincode????
Badge
Ik krijg ook een TV ontvangen boven, is de pincode hier hetzelfde ? ik kan ze dus allebei veranderen in aparte codes of moet het overeen komen? Als ik mijn pincode verander dan kan ik deze niet meer terug vinden in mijn instellingen? Nog een vraagje, ik ben vergeten wat onze telfort mail adres is, kan ik hier nog achter komen? anders kan ik niet inloggen en mijn factuur bekijken!

De pincode is op de 2e ontvanger inderdaad hetzelfde, en het kinderslot kan op beide ontvangers alleen dezelfde instellingen hebben. Dus óf aan óf uit, op beide ontvangers.

Als je je email adres kwijt bent, zou je die brief op kunnen zoeken die je van telfort hebt ontvangen na de aanvraag van je pakket, of de klantenservice bellen. Of wachten totdat iemand van telfort dit leest en je het kan vertellen.

Ik ben mijn pincode kwijt, hoe kom ik aan mijn pincode????

Brief opzoeken of hier eens vragen: https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/pincode-kwijt-interactive-tv-30228/
Ik ben ook mijn code kwijt.

Reageer