beantwoord

Vraag over interactieve tv

• 25 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 457 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Graag zou ik een antwoord willen hebben op een vraag, Ben mij aan het oriënteren voor interactieve tv bij jullie, nu heb ik daar een vraag over als ik dat wil bestellen dan staat er dat ik een oud internet abbo heb ADSL HW 2012 daar zou dat niet mee kunnen !! en zou ik over moeten naar een nieuw internet abbo wat ook nog eens €1,60 duurder is als wat ik nu heb dat is toch vreemd ik heb hier namelijk al wel VDSL ? en geen ADSL

Dit is puur alleen een vraag en geen bestelling voor interactieve tv ik ben alleen benieuwd hoe het nu zit ?
icon

Beste antwoord door Stephen 31 oktober 2014, 16:10

@Cobus,

Excuses voor de late reactie. Op dit ogenblik maak je gebruik van een internet abonnement. Indien je gebruik wilt maken van Interactieve TV dan wordt je geupgrade naar een internet & Interactieve TV abonnement. Dit is dan weer een nieuw abonnement waar Interactieve TV bij zit.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan lees ik deze graag van je.

Stephen
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Jammer dat ik geen antwoord krijg ?
Reputatie 8
Badge +16
@Cobus,

Excuses voor de late reactie. Op dit ogenblik maak je gebruik van een internet abonnement. Indien je gebruik wilt maken van Interactieve TV dan wordt je geupgrade naar een internet & Interactieve TV abonnement. Dit is dan weer een nieuw abonnement waar Interactieve TV bij zit.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan lees ik deze graag van je.

Stephen
Reputatie 6
Badge +7
Wel raar want eerder kon dat wel gewoon, en nu dat het internet duurder is geworden niet meer en moet dat samen gaan. dat kan toch net zo als voorheen dus gewoon de optie erbij nemen zo staat het ook beschreven neem interactieve tv erbij er staat niet neem een compleet ander abonnement ? (dat je daar internet voor nodig heb begrijp ik)
Reputatie 8
Badge +16
@cobus,

Wij maken onderscheid tussen 4 abonnementen. internet, internet & bellen, internet & Interactieve TV en een Alles-in-1 abonnement, (internet, Interactieve TV en Vast Bellen). Je maakt nu gebruik van een internet abonnement en als je Interactieve TV erbij neemt dan wijzig je je huidige abonnement naar een nieuw abonnement.

Stephen

Reageer