Voor de eerste 2 tv-ontvangers betaal je geen kosten

• 7 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 878 keer bekeken

Reputatie 1
Volgens het service-menu Service\Televisie\Bestellen en ontvangen\Bestellen \Tv-ontvanger bestellen voor Interactieve TV\
geldt:
Tv-ontvanger bestellen (Glasvezel)
Voor de eerste 2 tv-ontvangers betaal je geen kosten. Heb je 1 tv-ontvanger? Dan kun je kosteloos een extra tv-ontvanger bestellen.
Wil je op meer dan 2 tv’s Interactieve TV kijken? Dan betaal je € 4,- per maand per extra tv-ontvanger.
Je kunt je abonnement uitbreiden tot maximaal 5 tv-ontvangers.

Als ik dan de link 'Bestel hier een tv-ontvanger via Mijn Telfort' volg, kan ik wel een tweede ontvanger bestellen, maar die kost dan €4 per maand, terwijl hij volgens bovenstaande tekst zonder kosten geleverd zou moeten worden.

Hoe kom ik kosteloos aan een tweede ontvanger?

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ko! Dat behoort inderdaad via Mijn Telfort te werken maar ik kijk het graag voor je na.

Als je mij een privébericht stuurt met daarin jouw NAW-gegevens en een mobiel telefoonnummer, zorg ik ervoor dat er contact opgenomen wordt met jou.. Stuur Henk - Telfort een privébericht
Reputatie 1
Dankjewel Henk; ik heb je zojuist een privébericht gestuurd.
Wordt de site aangepast n.a.v. deze 'fout'?
Aleen als je Telfort Glasvezel afneemt kan je een gratis 2e TV-ontvanger krijgen. Als je ADSL heb zul je deze helaas gewoon moeten betalen.
Reputatie 1
Aleen als je Telfort Glasvezel afneemt kan je een gratis 2e TV-ontvanger krijgen. Als je ADSL heb zul je deze helaas gewoon moeten betalen.

Zie mijn originele bericht, daarin staat een citaat van de web site dat begint met: "Tv-ontvanger bestellen (Glasvezel)". Ik gebruik een glasvezelaansluiting.

Reageer