beantwoord

Voor de 2e dag geen TV, telefoon èn tenenkrommend traag internet!

• 21 november 2015
  • 17 reacties
  • 754 keer bekeken

Reputatie 1
Duurt allemaal erg lang voordat storing is opgelost en de communicatie hierover, voor zover mogelijk, laat nogal te wensen over!
Misschien toch maar eens serieus op zoek gaan naar andere provider.
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 22 november 2015, 11:52

Dag allemaal, mijn oprechte excuses voor de problemen van dit weekend. Inmiddels zijn deze problemen verholpen. Ervaar je toch nog problemen? Bekijk dan het topic wat ik zojuist ben gestart.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Hier ondanks stekkers eruit en erin en wachten ook geen TV en geen telefoon. En klantenservice heeft een wachttijd van meer dan 20 minuten (zucht)
Reputatie 1
Ik ga ook de tweede dag in geen telefoon en geen tv
alleen internet doet het.Als telfort je nu even bericht doet
hoe nu verder stappen te ondernemen maar je hoort of ziet niets
Slecht!!!!!!!!
Reputatie 1
Ook hier in Utrecht Nog steeds geen tv! Ondanks meerdere malen heropstarten van tv en modem....
Reputatie 1
Na 25 minuten aan de telefoon (mobiel) gewacht te hebben
word je gewoon afgebroken en nog steeds geen oplossing
want ze zijn alleen op werkdagen en zaterdag tot 18 uur bereikbaar
Dus maandag pas weer bellen.
Als een particulier zo met klanten omging houden ze niet veel over.
En ook iedere keer weer 50 eurocent +belminuten.
Dat het nog niet is opgelost is niet fijn en ik kan best geduld opbrengen maar het irriteert me wel dat de site van Telfort doet voorkomen dat er niks meer aan de hand is en je prompt gaat twijfelen aan je eigen kunde om de boel weer aan de praat te krijgen. Jammer Telfort dat jullie berichtgeving niet up to date is want dat is iets wat wel binnen jullie kring van invloed ligt.

Voor anderen die ook zoeken: storing in Delft nog steeds aanwezig bij deze
Reputatie 1
Dat het nog niet is opgelost is niet fijn en ik kan best geduld opbrengen maar het irriteert me wel dat de site van Telfort doet voorkomen dat er niks meer aan de hand is en je prompt gaat twijfelen aan je eigen kunde om de boel weer aan de praat te krijgen. Jammer Telfort dat jullie berichtgeving niet up to date is want dat is iets wat wel binnen jullie kring van invloed ligt.
Ook hier in Den Haag nog steeds geen TV, echt waardeloos!
Voor anderen die ook zoeken: storing in Delft nog steeds aanwezig bij deze
Reputatie 1
Bij mij doet die het eindelijk weer.
Hier in Rotterdam ook geen tv sinds gistermiddag en kan ook niet bellen met m'n vaste telefoon. Al een paar keer gebeld vandaag naar de klantenservice maar die is ook niet te bereiken...
Reputatie 1
ik krijg nog steeds het cijfer 8 en de foutcode 14 op de box te zien.. telfort je moet je schamen dat je niks van je laat horen of lezen.
2 dagen al geen tv maar volgens de storingssite van jullie is er niks aan de hand met 3067ah.. zo teleurgesteld.
dan maar opzoek naar een betere provider.
Reputatie 1
Nog steeds geen tv en telefoon waardeloos geen bericht van telfort bellen naar hun wordt de verbinding verbroken stekkers eruit gehad maar nee helemaal niks Lkkr weekend
Hier helaas, ook na tig keer de stekkers er uit en weer in te hebben gedaan de F 11 foutcode.. jammer.
Reputatie 1
heel vervelend dat er niet meer een update over de storing komt van Telfort, terwijl er hier nog steeds geen tv en telefoon werkt. mensen van Telfort, zeg dan gewoon: de storing is nog niet opgelost, maar we hebben nu weekend dus kunnen we er niet meer iets aan doen. Dan hoef ik niet voortdurend allerlei stekkers in en uit de stopcontacten te halen met nul resultaat.
Ik net ook weer aan de bak.... stekkers en instructies volgens internet maar nog steeds foutcode 12.

Nogmaals: storing kan gebeuren maar Telfort, hou je site wel up to date en zeg niet dat het is opgelost.

gebied: postcode 2612/Delft
Wij hebben ook nog steeds geen interactieve tv ondanks herhaalde pogingen om tv-ontvanger opnieuw in te stellen.

Het stappenplan werkt niet bij ons. Als ik de tv-ontvanger na 30 seconden wqeer aanzet en op menu van de afstandsbedineing druk wanneer het eerste blokje zichtbaar wordt, opent het menu niet en kan ik dus niet verder. vervolgens het scerm even geduld: al twee dagen geduld.
Ook al verschillende keren het moden en de tv-ontvanger volgens instructies uit- en aangezet zonder resultaat.
Tot overmaat van ramp werkt de vaste telefoon ook niet meer. Iemand daar een tip voor?
Postcode 7609/Almelo
Hier helaas, ook na tig keer de stekkers er uit en weer in te hebben gedaan de F 11 foutcode.. jammer.

Sorry iedereen, sorry Telfort, mijn fout, deze 'technicus' had één stekkertje te weinig aan de modem aangesloten, alles werkt hier nu weer naar behoren.
Reputatie 1
Bij ons werkt het nog steeds niet. Herstart procedure reeds een aantal x herhaald. TV ontvanger blijft knipperen met 4 achten en de lampjes hd ir - rec.

Is er nog steeds storing?
Reputatie 4
Badge +1
Dag allemaal, mijn oprechte excuses voor de problemen van dit weekend. Inmiddels zijn deze problemen verholpen. Ervaar je toch nog problemen? Bekijk dan het topic wat ik zojuist ben gestart.