beantwoord

Volume tv niet te regelen na ophangen tv

• 15 december 2018
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

hallo helpers in nood!

Ik heb vandaag mijn televisie aan een beugel gehangen en deze daarna weer aangezet. Alles doet het perfect, alleen blijft de volume balk op 0 in het scherm staan. Eerst kon ik het volume wel omhoog krijgen (met moeite) maar hij ging gelijk weer naar beneden. tv ontvanger uit en aan, ook uit het stopcontact, helpt niet. Afstandsbediening geprobeerd opnieuw in te stellen, dat lukt niet. (t/m stap 4 gaat prima, lampje op de afstandsbediening wordt rood en dan de uit knop ingedrukt houden richting de tv, maar de tv gaat niet uit zoals in de instructie gezegd wordt) heb de batterijen ook verwisseld, maar mag ook niet baten..
Geluid doet nu helemaal niets meer, maar al het andere doet het gewoon prima. Wat o wat moet ik hieraan doen??

Alvast super bedankt voor de hulp!

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie.
icon

Beste antwoord door jimny 15 december 2018, 22:35

Tatu tatu hier hopenlijk een redder in de nood, neem onderstaande link even goed door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/interactieve-tv/afstandsbediening-werkt-niet-of-is-traag.htm
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Tatu tatu hier hopenlijk een redder in de nood, neem onderstaande link even goed door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/interactieve-tv/afstandsbediening-werkt-niet-of-is-traag.htm
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Marion, welkom op ons forum! Ik begrijp dat je het volume niet meer kan regelen, sinds je de televisie hebt opgehangen. Dat is niet fijn en niet handig, goed dat je je verhaal hier hebt neergezet!

Ik hoop dat jimny je redder in nood is geweest 🙂 🚨 Is het gelukt met de link die hij deelde? We horen het graag van je, en ook als je vragen hebt natuurlijk!
Reputatie 8
Badge +9
Hi Marion, ik heb nog geen nieuw berichtje van je gezien. Ik hoop dat dat een goed teken is 🙂 Laat het ons vooral weten als je vragen hebt, of als je hulp kan gebruiken.

Reageer