beantwoord

Voedingskabel Motorola VIP1853 defect

• 25 januari 2017
  • 7 reacties
  • 795 keer bekeken

Hallo,

De voedingskabel van één van mijn ontvangers is defect, kan ik hiervoor een nieuwe kabel ontvangen?

Betreft een ontvanger:
Motorola VIP1853

Is het daarnaast mogelijk dat de kabel langer is dan gebruikelijk? Ik zou eigenlijk graag 5 meter kabel willen, zodat ik de ontvanger gewoon bij de tv kan plaatsen en deze ook stroom kan krijgen. Mag ik anders weten wat voor kabel het precies is, zodat ik (als jullie dit niet kunnen leveren) elders kan zoeken of ik een langere geschikte kabel kan vinden?

Groet,
Kevin
icon

Beste antwoord door K88R 11 februari 2017, 18:12

Hi Michael,

Heb de kabel ontvangen, zoals ik ook het hierboven en in het prive bericht vroeg, is het mogelijk om een langere kabel te ontvangen? Deze nieuwe kabel is namelijk net zo lang als de vorige, maar dat is tekort.

Kan je me anders aangeven wat voor kabel het precies is, dan kan ik elders zoeken naar een langere kabel.

Kevin
Bekijk reactie

7 reacties

Ik denk deze, heb zelf geen Motorola.
Kijk even naar de stekker.
www.allekabels.nl/voedingskabel/1249/1266874/voedingskabel-c7.html
Ik denk deze, heb zelf geen Motorola.
Kijk even naar de stekker.
www.allekabels.nl/voedingskabel/1249/1266874/voedingskabel-c7.html

Die is het niet, het is zo'n kabel, maar ik weet niet hoe het heet en wat de specificaties zijn

Reputatie 8
Badge +2
Hi Kevin,

Als de adapter defect is, sturen wij kosteloos een nieuwe op. Lijkt me wel zo eerlijk, toch? 🙂 Maak je je volledige adresgegevens en 06-nummer kenbaar in 'n privébericht, dan zet ik het voor je in gang.

Thanks voor je reactie alvast!
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Kevin,

De vervangende adapter is onderweg naar je. Ga ervan uit dat hij deze week afgeleverd zal worden door PostNL.

Laat het weten als hij binnen is, alsjeblieft. Vind ik fijn! 🙂
Hi Michael,

Heb de kabel ontvangen, zoals ik ook het hierboven en in het prive bericht vroeg, is het mogelijk om een langere kabel te ontvangen? Deze nieuwe kabel is namelijk net zo lang als de vorige, maar dat is tekort.

Kan je me anders aangeven wat voor kabel het precies is, dan kan ik elders zoeken naar een langere kabel.

Kevin
Kan iemand reageren op mijn vraag? Ik zoek nog steeds een langere kabel dan ik nu gekregen heb namelijk.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Kevin,

Op de adapter staan de specificaties. Maar, het lijkt mij gemakkelijker om een verlengsnoer te gebruiken, toch?

Reageer