beantwoord

Voeding 2e amigo defect

  • 3 september 2017
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Klacht is om de paar sec opnieuw opsrarten 2e animo ontvanger.

Middeks elimineer tactiek door alles te wisselen met 1e ontvanger uiteindelijk helder gekregen dat de voeding van de 2e ontvanger niet goed werkt.
Tv , kabels verbindingen wisselen maakte niets uit. Voeding 2e animo vervangen door die van de 1e en het probleen is opgelost. Defecte voeding getest op 1e animo liet het probleem daar dan verschijnen.

Kortom zal er een nieuwe voeding voor animo naar mij opgestuurd moeten worden.
icon

Beste antwoord door Stx 4 september 2017, 15:54

Klantenservice gebeld. Nieuwe wordt opgestuurd.
Bekijk reactie

3 reacties

Webcare kan dat voor je verzorgen. Die zijn er na het weekend weer.
Je kan ook op zondag voor tv problemen met de klantenservice bellen. Dan wel het hele bandje afluisteren.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Klantenservice gebeld. Nieuwe wordt opgestuurd.
Klinkt goed!
Bedankt dat je even terugkoppeld.

Reageer