beantwoord

VIP1963 - Hardeschijf blijft actief ook als hij uitstaat. - Doorspoelen hangt

• 10 september 2014
  • 14 reacties
  • 196 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik heb een VIP1963, werkt op zich wel goed, maar harde schijf blijft actief ook wanneer deze uit staat. gaat ook soms uitzichzelf draaien. Nu begreep ik dat de opnames in de Cloud staan en niet meer op de HD. dus is dan de HD niet meer nodig? mijn 2de ontvanger is een 1853 die heeft dat niet. Deze is overigs ook vlotter. het enige wat er wel gebeurd, is dat met pauzeren en daarna doorspoelen, het beeld blijft hangen en ik dan alleen hieruit kom door eerst terug te spoelen en dan weer play. dan speelt hij weer verder vanaf het punt waar ik eigenlijk door wilde spoelen..
Ik hoop dat u voor beide punten een oplossing heeft.
bedankt, Nico
icon

Beste antwoord door Michael 19 september 2014, 14:41

@Piektown,

Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd (1853). Deze heb je doorgaans binnen 2-3 werkdagen in huis.
Indien je deze hebt aangesloten, kun je dan aangeven of dat het probleem ook opgelost heeft?

Michael
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Piektown,

Mijn excuus voor deze late reactie.

Het klopt dat de HD door blijft draaien, de opslagfunctie van de ontvanger is inderdaad met de Cloud niet meer nodig en wordt dus ook niet meer gebruikt. Indien je wenst kan ik die ontvanger voor jou vervangen voor een 1853.

Beide ontvangers heb ik voor je ontkoppeld. Indien jij deze weer aanmeld met het abonnementsnummer en de pincode, wordt er nieuwe software opgehaald en worden de instellingen hersteld zoals ze goed zouden moeten werken.

Kun je aangeven of dat het probleem heeft verholpen met het vooruit -en terugspoelen?

Michael
Reputatie 1
Hallo Michael

heb idd gezien dat de reset is uitgevoerd. wanneer het mogelijk is, wissel ik graag de ontvanger om.
het vooruitspoelen moet ik nog even testen.

MvG

Nico
Reputatie 8
Badge +2
@Piektown,

Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd (1853). Deze heb je doorgaans binnen 2-3 werkdagen in huis.
Indien je deze hebt aangesloten, kun je dan aangeven of dat het probleem ook opgelost heeft?

Michael
Reputatie 1
Badge
Ik heb ook nog zo'n oude met harde schijf. Zijn er naast het snellere zappen door de epg nog meer voordelen aan de nieuwe ontvangers? Ik kan me namelijk iets bij het stroomverbruik voorstellen door de ongebruikte harde schijf, maar is er nog meer?
Reputatie 1
@Piektown,

Michael

Hi Michael
Bedankt, ik zal het laten weten,

Nico
Reputatie 8
Badge +2
Ik heb ook nog zo'n oude met harde schijf. Zijn er naast het snellere zappen door de epg nog meer voordelen aan de nieuwe ontvangers? Ik kan me namelijk iets bij het stroomverbruik voorstellen door de ongebruikte harde schijf, maar is er nog meer?
Meer voordelen dan degene die je noemt kan ik me niet bedenken. De interface is iets sneller en het zappen an sich gaat iets sneller wellicht. Bovenal is het kastje zelf wat compacter waardoor deze minder ruimte in beslag neemt. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2

Hi Michael

Nico

Is er al al goed nieuws te melden!? 🆒

Michael
Reputatie 1

Hi Michael

Nico

Is er al al goed nieuws te melden!? 🆒

Michael

Hi, ja het lijkt te hebben geholpen. Al heb ik het nu pas 1 keer gebruikt. Ik heb de 1853 nog niet ontvangen.

groet
Nico
Reputatie 8
Badge +2

Hi, ja het lijkt te hebben geholpen. Al heb ik het nu pas 1 keer gebruikt. Ik heb de 1853 nog niet ontvangen.
groet
Nico

Dat is al goed nieuws! Dat klopt. Ik heb het voor je nagekeken. Er is een probleem met de bevoorrading van de ontvangers. Ik verwacht dat het vervangende exemplaar alsnog deze week bij jou wordt aangeboden. Mijn excuus voor dit ongemak.

Michael
Reputatie 1
Hallo michael
heb de ontvanger gekregen. Zou je er voor kunnen zorgen dat ik deze kan aanmelden. Krijg nu fout code -64. Begrijp dat eerst de andere ontvanger ontkoppeld dient te worden.
Bedankt
Nico
Reputatie 8
Badge +16
@Piektown,

Fijn om te lezen dat je de ontvanger hebt ontvangen. Ik heb zojuist beide TV-ontvangers voor je ontkoppeld. Je kunt de nieuwe en de andere TV-ontvanger weer aanmelden. Ik lees graag van je als het is gelukt.

Stephen
Reputatie 1
Hallo Stephen, beide werken.
andere vraag is of de oude retour moet en zo ja hoe dit gedaan wordt.

bedankt

Nico
Reputatie 8
Badge +16
@Piektown,

Fijn om te lezen dat ze beide werken 🙂.
Wij ontvangen graag de oude TV-ontvanger zodat we kunnen nagaan wat ermee aan de hand is. Deze kun je geheel kosteloos sturen naar het volgende adres:

Retouradres modem en TV ontvangers
BNS Data Logistics
Ovv retournummer
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Ik heb je zojuist je retournummer verzonden in een privébericht. Mocht je nog opmerkingen of vragen hebben dan lees ik deze graag van je.

Stephen
Reputatie 1
Prima, bedankt, zal deze gaan versturen.

Reageer