beantwoord

Videoland werkt niet. Hoe kan ik het stopzetten?

• 1 maart 2018
  • 3 reacties
  • 512 keer bekeken

Hallo
Ik wil per direct het abonnement op videoland opzeggen. Mijn dochter kan er niets mee en door telfort word ik ook niet verder geholpen lijkt het wel. Zij heeft na de installatie niets kunnen bekijken in videoland. dus we heeft mijn dochter er aan
En ik wil dat Telfort de af geschreven bedragen voor video land terug stort want dit kan niet wel betalen en niets kunnen bekijken.
Ben voor de rest zowel mijn dochter als ik tevreden over de rest van het pakket maar videoland is pure ellende
Hoop dat u dat zo spoedig mogelijk in orde zal maken abonnement en geld terug zal storten

Groet van Kees Hoek (vader van H.Hoek)
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 maart 2018, 18:46

Hallo Kees, welkom op het forum. Na jouw bericht zie ik dat er nog contact tussen onze klantenservice en jou of je dochter is geweest. In dit gesprek heeft mijn collega de kosten voor Videoland vergoed en het ook gelijk uitgeschakeld voor haar. In de toekomst kan je deze bundels ook uitschakelen via Mijn Telfort. Toch ben ik benieuwd naar wat er mis ging met Videoland. Kan je mij uitleggen wat er mis ging met Videoland?

@jimny en nelly jacoba, dankjewel!
Bekijk reactie

3 reacties

Staat het klantnummer van de klant die het abo afsloot in het forumprofiel?
Dat weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +17
Heb je Videoland afgesloten als extra pakket zo ja dan kun je de films via het menu van de Tv ontvanger On Demand aanklikken en dan kiezen voor videoland daar staan dus de op dat moment beschikbare films van Videoland bij.
Reputatie 7
Badge +13
Hallo Kees, welkom op het forum. Na jouw bericht zie ik dat er nog contact tussen onze klantenservice en jou of je dochter is geweest. In dit gesprek heeft mijn collega de kosten voor Videoland vergoed en het ook gelijk uitgeschakeld voor haar. In de toekomst kan je deze bundels ook uitschakelen via Mijn Telfort. Toch ben ik benieuwd naar wat er mis ging met Videoland. Kan je mij uitleggen wat er mis ging met Videoland?

@jimny en nelly jacoba, dankjewel!

Reageer