Videoland onoverzichtelijk

• 26 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Wij hadden eerst videoland via een app op de tv, nu via abbonement telfort. Ik vind het helemaal niks od snap het niet.

Kan niet de series vinden die ik keek en vind het ook niet overzichtelijk. Heeft iemand advies of tips

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

2 reacties

Wij hadden eerst videoland via een app op de tv, nu via abbonement telfort. Ik vind het helemaal niks od snap het niet.

Kan niet de series vinden die ik keek en vind het ook niet overzichtelijk. Heeft iemand advies of tips

@Suus5041 ja 29 Je gebruikt de TV ontvanger?

Het zoeken werkt inderdaad anders ik ben niet helemaal meer op de hoogte. Mogelijk kan je via het menu naar ondemand en daar films of series kiezen. Ooit was er een echt menu optie Videoland te vinden bij Ondemand, die zou je nog steeds moeten zien.

Volgens mij is het aanbod van videoland via telfort wel zo'n beetje hetzelfde. Alleen wel jammer dat je voor sommige films nog steeds moet betalen. 

@Jitske38 

Dat kan kloppen zijn dat hele recente films?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Suus5041 ja 29, welkom bij ons op het forum. Videoland ziet er wat anders uit dan de app van Videoland zelf inderdaad. Wat Galdor zegt klopt, bij on demand wordt alles waar je toegang toe hebt getoond. Als je de nieuwe menu's hebt, kan je in het menu kiezen voor Films of Series. Daar kan je daarna kiezen voor Videoland en kan je zien welke films of series te kijken zijn.

Reageer