beantwoord

Videoland on demand

• 4 december 2019
  • 12 reacties
  • 348 keer bekeken

Ik start zojuist on demand op en zie tot mijn verbazing videoland. Ik heb dit echter niet besteld. Het staat binnen mijn account ook niet ingesteld. Is dit een actie ivm December of ... ?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 13:48

Ik heb al een antwoord mogen ontvangen. Het aanbod is zichtbaar door een verkeerder aanlevering van content van uit Videoland. Dit zal aangepast gaan worden en daarmee breng ik ook meteen het slechte nieuws. Want dat betekent ook dat het kopje Videoland straks weer verdwenen is voor hen die geen Videoland afnemen. 

Bekijk reactie

12 reacties

Ik heb net het On Demand menu geopend en tot mijn verbazing zie ik hier ook Videoland.

Ga ik via Mijn service naar Zenderpakketten daar kiezen voor Geabbonneerd zie ik Videoland niet actief staan ga ik naar het aanbod kijken dan is het wel heel beperkt.

Op basis daarvan lijkt het een December kado of een reclame actie.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @SanVin71, welkom hier. 

Ik zie Videoland ook staan in het On Demand menu. Ik heb zelf ook geen Videoland. Ik heb zo alleen nog geen informatie gevonden hoe dit kan. Ik heb daarom even navraag gedaan hoe dit zit. :) Ik zal weer van mij laten horen. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb al een antwoord mogen ontvangen. Het aanbod is zichtbaar door een verkeerder aanlevering van content van uit Videoland. Dit zal aangepast gaan worden en daarmee breng ik ook meteen het slechte nieuws. Want dat betekent ook dat het kopje Videoland straks weer verdwenen is voor hen die geen Videoland afnemen. 

Hmm iets met slapende honden en wakker maken, fijn dat het opgehelderd is.

Reputatie 1
Badge

Had gehoopt videoland  met eigen abbo inloggevens te kunnen inloggen. 

Reputatie 8
Badge +11

Hmm iets met slapende honden en wakker maken, fijn dat het opgehelderd is.

Ze waren al op de hoogte hoor. 

@Fiberdordrecht, dat helaas niet. Als je Videoland via de ontvanger wilt kijken kun je het pakket bij ons aanzetten via Mijn Telfort. 

Beste Telfort,

ik heb een Videoland abonnement afgesloten maar ik zie het nergens terug. Bij on demand staat alleen Netflix en you tube. 

waar moet ik Videoland ergens vinden? 

Heb je dit via Mijn Telfort besteld of via Videoland.com?

Mogelijk heeft het nog even nodig voordat het geactiveerd is, dit gaat enkel op als je dit via Telfort als extra pakket hebt besteld. De Videoland tab hoor je bij on demand terug te vinden.

Via mijn Telfort idd. Maar ik zie het nergens terug. Wel een bevestiging gekregen dat het is verwerkt per e-mail. 

Wat je kan doen is de stroom van de TV  ontvanger halen zodoende een herstart forceren. Is dat niet genoeg  de stappen hier opvolgen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Als het pas vandaag is besteld kan er mogelijk tot 24 uur overheen gaan voor je de menu keuze ziet.

Ik ga het proberen. Dank je wel voor je antwoord! 

Reputatie 8
Badge +11

Is het na het de reset zichtbaar? Je moet het onder menu en dan on demand, daar staat Videoland.

Reageer