beantwoord

Videoland koppelen aan tv

• 8 december 2019
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Hoi, ik heb via Videoland een abonnement genomen. Hoe kan ik dit koppelen aan mijn tv? In de app staat een koppelende, maar hoe voer ik deze in op mijn tv?

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Galdor68 8 december 2019, 20:23

Dat vind je via de link.

1. Open de Videoland-App op je smart-tv. Of ga op je Horizonbox* naar de Videoland-app of kanaal 151.
  2. Je ziet nu een 6-cijferige koppelcode. LET OP; deze code verandert om de paar minuten, dus zorg ervoor dat je de laatste gebruikt.
  3. Ga naar een ander apparaat waar je al op bent ingelogd en voer de code in. De apparaten worden nu aan elkaar gekoppeld; 

*enkel voor Ziggo klanten van toepassing.

Bekijk reactie

4 reacties

Dit is eigenlijk een vraag die je bij Videoland zelf moet stellen.

Hier vind je de procedure

https://hulp.videoland.com/hc/nl/articles/203072712-Koppelen-met-Koppelcode?_ga=1.128902604.1500058573.1455811908

Via de App (telefoon/tablet) koppelen

Ga in de app naar ‘Account’ > 'Koppelen'. Je ziet dan onderstaand scherm (zowel op Android als iOS).  Vul onder ‘TV of Console koppelen’ de 6-cijferige code in en het apparaat wordt automatisch gekoppeld!

Je hebt deze procedure alleen nodig als je via videoland.com een abonnement hebt afgesloten.

Maar mijn vraag is welke stappen ik op de tv moet doorlopen. 

Dat vind je via de link.

1. Open de Videoland-App op je smart-tv. Of ga op je Horizonbox* naar de Videoland-app of kanaal 151.
  2. Je ziet nu een 6-cijferige koppelcode. LET OP; deze code verandert om de paar minuten, dus zorg ervoor dat je de laatste gebruikt.
  3. Ga naar een ander apparaat waar je al op bent ingelogd en voer de code in. De apparaten worden nu aan elkaar gekoppeld; 

*enkel voor Ziggo klanten van toepassing.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Thur, welkom op het forum. Via de stappen die Galdor noemt kan je met jouw Videoland abonnement inloggen op je smart TV. Lukt het daarmee?

Op onze tv-ontvanger is het niet mogelijk om in te loggen met een Videoland abonnement, wel kan je op de ontvanger gebruik maken van Videoland als het via ons is geactiveerd

Reageer