beantwoord

Videoland buitenshuis kijken

• 29 december 2018
  • 9 reacties
  • 360 keer bekeken

kan ik met mijn videoland pakket allen in huis op mijn smartphone naar videoland kijken?
want via de app van videoland kan je ook buiten huis en offline kijken
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 januari 2019, 11:10

Welkom op het Telfort forum, annegie1977. Met onze iTV Online app kan je het aanbod van Videoland ook bekijken, als je de Videoland extra bij je abonnement hebt. Dat kan zoals Galdor zegt in heel Europa. Weet je daarmee voldoende?
Bekijk reactie

9 reacties

@annegie1977 Met de itv app zou je in heel europa de content moeten zien. Afhankelijk van welke app je gebruikt. De glasvezel app behorende bij de klanten met een Amino werkt niet buitenshuis.
Reputatie 1
Badge
Telfort zou gewoon de videland app er in moeten zeten ...in plaats van gedwongen een pakket af tenemen bij telfort 😡
Telfort zou gewoon de videland app er in moeten zeten ...in plaats van gedwongen een pakket af tenemen bij telfort 😡
Die dwang is er niet, tenzij je geen smart tv of pc of tablet hebt en zo kan kijken. Er schijnen wel plannen te zijn om het ooit als OTT dienst aan te bieden.

Wat van meer belang is de prijs en niet het volledige aanbod althans dat heeft een tijdje gespeeld of dat nog steeds zo is kan ik niet zeggen.
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum, annegie1977. Met onze iTV Online app kan je het aanbod van Videoland ook bekijken, als je de Videoland extra bij je abonnement hebt. Dat kan zoals Galdor zegt in heel Europa. Weet je daarmee voldoende?
Hoe kan ik het aanbod van Videoland zien dan?
Helaas is er 'nog' geen tab Videoland dus je zal zelf via de zoekfunctie serie of filmtitels moeten ingeven.
O ???? Jasper zegt hierboven wat anders
Jasper bevestigd inderdaad dat je het aanbod kan zien, om die fims en series daadwerkelijk te kunnen zien zal je ze echt op titel moeten zoeken.

Alleen in de TV ontvanger heb je een menu Videoland of iets van die strekking.
Reputatie 8
Badge +11
Het aanbod is te zien, maar momenteel is er nog geen apart tabblad voor. Daar wordt wel aan gewerkt maar wanneer die beschikbaar wordt is nog niet bekend. Als je zoekt via de zoekfunctie komen de films en series van Videoland bij de zoekresultaten te staan.

Reageer