beantwoord

Videoland

• 12 december 2016
  • 8 reacties
  • 1122 keer bekeken

Ik heb al een videoband abbonement. Kan ik deze dan ook kijken via interactieve tv of via 'mijn service' op de tv???
icon

Beste antwoord door Stephen 14 december 2016, 13:50

Hallo Jacqie, welkom op het forum. Het is alleen mogelijk om naar Videoland te kijken via de TV-ontvanger als je dit pakket via ons hebt geactiveerd.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Jacqie, welkom op het forum. Het is alleen mogelijk om naar Videoland te kijken via de TV-ontvanger als je dit pakket via ons hebt geactiveerd.
Reputatie 1
Dit is toch van de gekke?!? Ik heb zowel Videoland en Netflix direct afgenomen bij de leverancier zelf. Netflix zit keurig op 200 en Videoland kan ik niet afspelen? Graag wil ik weten wanneer het ook geregeld is dat ook Videoland zijn eigen kanaal (201?) krijgt!

Alvast bedankt!
Reputatie 1
Dit is toch van de gekke?!? Ik heb zowel Videoland en Netflix direct afgenomen bij de leverancier zelf. Netflix zit keurig op 200 en Videoland kan ik niet afspelen? Graag wil ik weten wanneer het ook geregeld is dat ook Videoland zijn eigen kanaal (201?) krijgt!

Alvast bedankt!

Even voor de duidelijkheid: dit komt omdat 6 maanden videoland bij Videoland zelf nu 25€ kost totaal en via Telfort 54€!!
Reputatie 1
Jammer dat hier officieel nog geen reactie op is gekomen. Ook bij Ziggo is 'gewoon' een lineair kanaal toegevoegd! Lijkt me niet meer dan logisch dat dit ook bij Telfort alsnog wordt gedaan en/of de prijs wordt aangepast naar de prijzen die Videoland op haar eigen website ook laat zien!

Alvast bedankt!

Even voor de duidelijkheid: dit komt omdat 6 maanden videoland bij Videoland zelf nu 25€ kost totaal en via Telfort 54€!!
Welke Zender is het dus?
@Ahendriks91 Videoland heeft nog geen eigen kanaal bij Telfort moet je dit bij on demand terugvinden.
ik heb gekeken naar Netflix en YouTube staan hier onder
Reputatie 8
Badge +11
Wanneer je Videoland hebt aangeschaft als onderdeel van jouw abonnement, dan kun je deze vinden in het Menu onder On Demand.

Reageer