beantwoord

Viceland HD

• 23 juni 2019
  • 3 reacties
  • 459 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Afgelopen week terug overgestapt van NLEx naar Telfort; terug bij mijn oude vrienden.
Ik keek regelmatig naar Viceland HD op 37 en die staat er niet meer bij? Nog een keer verversen of zoiets?
In het zenderoverzicht staat hij er bij met een sterretje: indien beschikbaar op uw adres? Watskebeurt?

edit: aha, Viceland zit ineens in een nieuw ‘uitgebreid’ pakket van 5 euro 🤭
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 juni 2019, 14:31

Hoi @Reacher, welkom terug. 🙂

Trouwe fan van Viceland begrijp ik, ik ook, mag er graag naar kijken. Ik zie dat je inmiddels de zender ook gevonden hebt, deze zit inderdaad in het uitgebreide pakket.

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het ons vooral weten.
Bekijk reactie

3 reacties

Uhm dan ben je van voor 1 mei al terug anders is het bijna niet mogelijk bij mijn weten. Of ik zie een optie over het hoofd.
Maar inderdaad deze zit alweer een tijdje in de uitgebreide pakket.(nieuws sinds begin 2018)
Reputatie 3
De mogelijkheden welke de tv box van Telfort/KPN biedt zijn zonder meer veel uitgebreider dan welke mijn huidige provider op dit moment biedt, eerlijk is eerlijk.

Wat me wel heel erg opvalt is dat het aantal beschikbare zenders in het basispakket bij Telfort t.o.v. de concurrentie wel extreem laag is, op een enkele uitzondering na bieden alle providers zoals KPN, T-Mobile Ziggo e.a. in het basis pakket meer dan 60+ zenders aan.

Laat je zaken als service e.d. even buiten beschouwing dan vind ik persoonlijk naast het basispakket de extra themapakketten van T-Mobile de beste, let wel dit is puur persoonlijk.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Reacher, welkom terug. 🙂

Trouwe fan van Viceland begrijp ik, ik ook, mag er graag naar kijken. Ik zie dat je inmiddels de zender ook gevonden hebt, deze zit inderdaad in het uitgebreide pakket.

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het ons vooral weten.

Reageer