beantwoord

Verschillende knoppen afstandsbediening werken niet meer

• 6 maart 2020
  • 11 reacties
  • 208 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Bij ons ook problemen met de afstandsbediening. Bepaalde knoppen werken niet meer (geen rood lampje). Hoe kan deze worden vervangen?

mvg, maranke de krieger

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je reactie aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 12 maart 2020, 08:16

@Maranke Hoi Maranke, dat kan gebeuren :slight_smile:

Jazeker, je hebt altijd 14 dagen bedenktijd op een bestelling. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice van de webshop, dan helpen zij je verder met de annulering van de bestelling van de nieuwe afstandsbediening.

Fijn dat je je gegevens in je profiel hebt gezet! Ik heb ze erbij gepakt, en een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk, binnen enkele dagen. Vergeet niet om de afstandsbediening na ontvangst even in te stellen, dan werken ook direct alle functies (zoals het volume) weer. 

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Maranke, lastig dat bepaalde knopjes van jouw afstandsbediening het niet meer doen.

​​​Ik zorg er graag voor dat je een nieuwe krijgt. Er staan alleen nog geen gegevens in je forumprofiel. Als je jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer invult, zorg ik dat er een nieuwe jouw kant op komt. Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. 

Laat je het weten wanneer je je gegevens hebt ingevuld?

Reputatie 1

Goedemiddag,

Onze afstandsbediening wordt steeds slechter en reageert soms niet. Een aantal knoppen werken helemaal niet meer. Kan dit worden verholpen?

Mvg, Maranke de Krieger

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Maranke, ik denk dat je mijn reactie niet gezien hebt. ​​​Ik heb je nieuwe topic toegevoegd aan het topic dat je al eerder hebt aangemaakt.

Ik zorg er graag voor dat je een nieuwe afstandsbediening krijgt. Er staan alleen nog geen gegevens in je forumprofiel. Als je jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer invult, zorg ik dat er een nieuwe jouw kant op komt. Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. 

Laat je het weten wanneer je je gegevens hebt ingevuld? Dan kan ik je hiermee helpen.

Reputatie 1

Hoi Alexandra,

Bedankt voor je bericht. Ik dacht dat de topic was verwijderd dus ik heb een nieuwe gekocht via de webshop van KPN. Kunnen we dat nog annuleren? Ik zal mijn gegevens aanvullen.

Mvg, Maranke

Reputatie 8
Badge +11

@Maranke Hoi Maranke, dat kan gebeuren :slight_smile:

Jazeker, je hebt altijd 14 dagen bedenktijd op een bestelling. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice van de webshop, dan helpen zij je verder met de annulering van de bestelling van de nieuwe afstandsbediening.

Fijn dat je je gegevens in je profiel hebt gezet! Ik heb ze erbij gepakt, en een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk, binnen enkele dagen. Vergeet niet om de afstandsbediening na ontvangst even in te stellen, dan werken ook direct alle functies (zoals het volume) weer. 

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Heel erg bedankt Alexandra! Ik heb ze zojuist gebeld en het komt in orde.

Ik zie de nieuwe vanzelf verschijnen en laat het weten.

Gr, Maranke

Reputatie 8
Badge +11

@Maranke Fijn om te horen, en helemaal goed, ik hoor het wel :relaxed:

Reputatie 1

Beste Alexandra,

Inmiddels de afstandsbediening in gebruik genomen en het werkt weer prima :)

Groet, Maranke

Reputatie 8
Badge +11

@Maranke Hoi Maranke, super, dat is goed om te horen, en fijn dat je het laat weten! Je weet ons op het forum te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reputatie 1

Ja ik heb nog een ander topic geopend voor het Fox Sports pakket :)

Nog geen reactie...

Reputatie 8
Badge +11

@Maranke Super, en dat is prima. Het is door alle omstandigheden en de gekke tijd nu best wel druk, we helpen je in je andere topic ook zo snel mogelijk verder.

Reageer