beantwoord

Verschil in gratis aanbod on demand films tussen ADSL en Glasvezel klanten

• 4 februari 2017
  • 5 reacties
  • 488 keer bekeken

Reputatie 1
Waarom hebben ADSL klanten met alles in 1 een ander film aanbod dan glasvezel klanten.
De meeste films komen wel overeen, maar niet alle.
Zo zag ik dat bij ADSL de film Tarzan werd aangeboden, maar bij glasvezel stond deze er niet bij.
Persoonlijk vind ik het raar dat het aanbod afhankelijk is van het soort verbinding.
Ik doel op de films die je bij een pluspakket On demand.
icon

Beste antwoord door Stephen 8 februari 2017, 15:59

Hallo Peter, ik zie dat jij nog gebruik maakt van een oud type glasvezel abonnement. Dat type abonnement maakt gebruik van een ander technisch platform waarbij het aanbod soms verschilt met het aanbod van ADSL en nieuw glasvezel.
Het nieuwe glasvezel abonnement maakt gebruik van het zelfde technische platform als ADSL. Voor meer informatie over de verschillen zie onderstaande link. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Oud vs nieuw abonnement glasvezel
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Peter, ik zie dat jij nog gebruik maakt van een oud type glasvezel abonnement. Dat type abonnement maakt gebruik van een ander technisch platform waarbij het aanbod soms verschilt met het aanbod van ADSL en nieuw glasvezel.
Het nieuwe glasvezel abonnement maakt gebruik van het zelfde technische platform als ADSL. Voor meer informatie over de verschillen zie onderstaande link. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Reputatie 1
Ik heb mijn abonnement van zwarte afstandbediening om laten zetten naar een witte afstandbediening (laat maar zeggen).
Nu moet ik echter en afspraak maken met een monteur, maar ik heb een beetje het gevoel dat dit is voor de glasvezel kast voor in de meterkast, maar deze heb ik natuurlijk al vanuit mijn "oude" abonnement van telfort. Is in mijn geval het dan wel nodig dat er een monteur langs komt? De doe het zelf installatie kan ik prima zelf uitvoeren, vandaar.

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Peter, wat fijn dat je bent overgestapt naar het nieuwe glasvezel. :D
Het is inderdaad noodzakelijk dat er een monteur langskomt omdat je een nieuw modem van ons ontvangt.
Laat je even weten als je de afspraak hebt gepland?
Reputatie 1
De afspraak is inderdaad al gemaakt. (misschien een stomme vraag, maar hoe stuur je een privébericht?)

Hallo Peter, wat fijn dat je bent overgestapt naar het nieuwe glasvezel. :D
Het is inderdaad noodzakelijk dat er een monteur langskomt omdat je een nieuw modem van ons ontvangt.
Laat je even weten als je de afspraak hebt gepland?
Reputatie 8
Badge +7
Hoi Peter, dat is heus geen stomme vraag hoor. Hangt er vanaf wie je een privébericht wilt sturen. Wil je mij een privébericht sturen klik hier.

Reageer