beantwoord

Verbindingsset vs extra tv ontvanger

• 18 januari 2015
  • 11 reacties
  • 1289 keer bekeken

Hallo, Ik heb interactieve tv van Telfort. Nu wil ik op de tv in de slaapkamer ipv digitenne, ook interactieve tv van telfort.
Nu las ik over een extra interactieve tv ontvanger en over een verbindingsset. Wat kan ik nu het beste nemen. Wat zijn de kosten van beide?

Groeten Kirsten
icon

Beste antwoord door Stephen 22 januari 2015, 16:58

@kirstenfrijters,

Welkom op het forum!

Excuses voor de late reactie. Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Om gebruik te maken van Interactieve TV op je slaapkamer heb je een tweede TV-ontvanger nodig. De kosten hiervoor bedragen 4 euro per maand. Je kunt de TV-ontvanger bekabeld aansluiten. Meestal moet je hiervoor gaten boren om de TV-ontvanger bekabeld te kunnen aansluiten op het modem. Het is ook mogelijk om draadloos gebruik te maken van Interactieve TV aan de hand van een draadloze verbindingsset. Je ontvangt dan 2 adapters. Een adapter sluit je aan op het modem en de andere adapter sluit je aan op de tweede TV-ontvanger. Hierdoor is het mogelijk om draadloos naar Interactieve TV te kijken. De draadloze verbindingsset kost 55 euro. Deze kosten zijn eenmalig. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.

Ik zie dat je geen gebruik maakt van HD-zenders. Klopt dit? Indien je HD-zenders wilt ontvangen dan lees ik dit graag van je en zorg ik ervoor dat deze geactiveerd worden.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@kirstenfrijters,

Aangezien een reactie is uitgebleven dan ga ik er vanuit dat je nog steeds gebruik kunt maken van de HD-zenders. :)
Mocht dit niet het geval zijn of loop je ergens tegen aan dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@kirstenfrijters,

Graag gedaan! Ik neem aan dat je inmiddels plezier ervaart in het kijken naar de HD-zenders? :)
Ik verneem dit graag van je.

Stephen
Ik heb me net opnieuw aangemeld! Hartstikke bedankt!

Gr. Kirsten
Ik heb me net opnieuw aangemeld! Hartstikke bedankt!

Gr. Kirsten
Reputatie 8
Badge +16
@kirstenfrijters,

Dan weet ik voldoende. Ik heb zojuist je TV-ontvanger ontkoppeld. Zodra je deze weer aanmeldt met je abonnementsnummer en pincode dan zul je HD-zenders kunnen bekijken. Laat je mij weten als dit het geval is? Alvast bedankt!

Stephen
Beste Stephen,

Wij hebben geen zenders vanaf 700. Zou je deze dan kunnen activeren?? Heel erg bedankt!

Gr. Kirsten
Beste Stephen,

Wij hebben geen zenders vanaf 700. Zou je deze dan kunnen activeren?? Heel erg bedankt!

Gr. Kirsten
Reputatie 8
Badge +16
@kirstenfrijters,

Graag gedaan! Wat fijn dat je een tweede TV-ontvanger hebt besteld. Ik lees graag van je hoe deze functioneert en hoe het is aangesloten wanneer je het hebt ontvangen. Vanaf kanaal 701 kun je testen of je zenders in HD kunt bekijken. Mocht je de zenders niet in HD ontvangen dan zal ik deze voor je activeren. Dit is natuurlijk geheel kosteloos. :)

Stephen
Beste Stephen,

Bedankt voor uw reactie. De tv ontvanger is inmiddels besteld. Volgens mij kijk ik een aantal zenders in hd, die zitten bij mijn telfort pakket inbegrepen. Als dat niet zo is, zou ik graag willen dat het geactiveerd wordt (kosteloos?)

Gr. Kirsten
Reputatie 8
Badge +16
@kirstenfrijters,

Welkom op het forum!

Excuses voor de late reactie. Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Om gebruik te maken van Interactieve TV op je slaapkamer heb je een tweede TV-ontvanger nodig. De kosten hiervoor bedragen 4 euro per maand. Je kunt de TV-ontvanger bekabeld aansluiten. Meestal moet je hiervoor gaten boren om de TV-ontvanger bekabeld te kunnen aansluiten op het modem. Het is ook mogelijk om draadloos gebruik te maken van Interactieve TV aan de hand van een draadloze verbindingsset. Je ontvangt dan 2 adapters. Een adapter sluit je aan op het modem en de andere adapter sluit je aan op de tweede TV-ontvanger. Hierdoor is het mogelijk om draadloos naar Interactieve TV te kijken. De draadloze verbindingsset kost 55 euro. Deze kosten zijn eenmalig. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.

Ik zie dat je geen gebruik maakt van HD-zenders. Klopt dit? Indien je HD-zenders wilt ontvangen dan lees ik dit graag van je en zorg ik ervoor dat deze geactiveerd worden.

Stephen