beantwoord

Verbindingsset doet het niet foutmelding 143

• 18 november 2017
  • 36 reacties
  • 1033 keer bekeken

Toon het eerste bericht

36 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hey Deesje1966,

Bedankt voor het beantwoorden van de vragen! Omdat je thuissituatie nog niet helemaal duidelijk is, heb ik toch nog een paar vragen.
- Begrijp ik goed dat je alleen op de tv van je dochter de foutmelding 143 ziet? Deze foutmelding betekent je tv-ontvanger maakt geen verbinding.
- Is de tv-verbindingsset in een stekkerdoos aangesloten?
- Is de tv-ontvanger in de woonkamer bekabeld aangesloten? Werkt de tv-ontvanger bekabeld aangesloten in de woonkamer wel goed?

Top dat @GJC je al aardig op weg heeft geholpen 😳. Ik ben benieuwd of de software update van de tv-verbindingsset gaat helpen.

We horen het graag van je!
Reputatie 1
Eindelijk een laptop geleend en geprobeerd te updaten maar hij kan de set niet vinden wordt er aangegeven dus updaten gaat helaas niet..dus nu weet ik het echt niet meer...
Verbindingsset bij mijn dochter is idd aangesloten op een atekkerdoos want anders red de stekker het niet naar het stopcontact.
In de woonkamer is idd bekabeld maar de verbindingsset doet het hier ook niet optimaal want van de 3 lampjes doet de middelste het niet maar ik heb hier wel gelukkig tv.
Reputatie 8
Badge +17
@Deesje1966
De adapter mag beslist niet in een stekkerdoos worden aangesloten maar alleen in een enkel stopcontact, je kunt dan wel gebruikmaken van een stekkerdoos die je dan in de aansluiting van de draadloze adapter kunt doen.

Als het daarna nog steeds niet lukt om verbinding te maken dan blijf ik toch bij mijn eerdere conclussie dat de bewuste adapter kapot is
Reputatie 4
Badge +6
Hey Deesje1966, we kunnen geen goede verbinding beloven als de tv-verbindingsset in een stekkerdoos is aangesloten 😞. Aangezien de set het ook niet in de woonkamer doet, wil ik een nieuwe tv-verbindingsset proberen. Ik heb zojuist een nieuwe tv-verbindingsset opgestuurd! Als het mee zit wordt de verbindingsset morgen geleverd en anders na de kerst.

Kun je me laten weten of de nieuwe tv-verbindingsset het probleem heeft opgelost? :$

Mocht de nieuwe set niet helpen, kun je dan de tip van @jimny proberen en het toch in een stekkerdoos testen?

Ik wens je hele fijne dagen!

Reputatie 1
Ik heb de set in het stopcontact gedaan en gereset en nu staat er F 842 maar hij blijft rood maar ik lees net je berichtje dat je een set hebt opgestuurd, heel erg bedankt alvast ik hoop echt dat hij het met de nieuwe set gaat doen dan is mijn dochter en ik natuurlijk superblij en ik laat natuurlijk weten of die het doet en rechtstreeks in het stopcontact, ik hou jullie op de hoogte..jullie ook fijne kerstdagen en iig tot nu bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Deesje 1966
Reputatie 8
Badge +17
Gaat vast goedkomen en als het niet lukt dan roep je maar !!!
Reputatie 1
Gaat ik doen bedankt
Reputatie 1
Ik heb de nieuwe verbindingsset ontvangen en aangesloten en HIJ DOET HET!!!!!
Zo blij......ik wil jullie bedanken voor de hulp die jullie geboden hebben en hele fijne dagen...als ik ooit nog iets heb(hoop het niet natuurlijk) kom ik hier weer terug....

Groetjes Deesje1966.......
Reputatie 8
Badge +11
Mooi dat het nog voor de feestdagen weer werkt! Geniet er van.

Fijne dagen.
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb de verbindingsset ontvangen en aangesloten en HIJ DOET HET!!!!!
Zo blij......ik wil jullie bedanken voor de hulp die jullie geboden hebben en hele fijne dagen...als ik ooit nog iets heb(hoop het niet natuurlijk) kom ik hier weer terug....

Groetjes Deesje1966.......

Dus toch een defect setje fijn dat de nieuwe goed werkt
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Deesje1966, ik ben ook blij voor je dat de nieuwe verbindingsset het probleem heeft verholpen! Fijn, op de valreep voor kerst valt er een last van je schouders af. Graag gedaan 😳. Als er weer wat is, dan zien we je graag terug op het forum!

Reageer