beantwoord

Verbinding niet geschikt voor iTv, Digitenne

• 4 januari 2014
  • 4 reacties
  • 1786 keer bekeken

Reputatie 1
U heeft een oud internetabonnement (ADSL with HW for Internet Standaard 2012) dat niet geschikt is voor Interactieve TV.

Iemand hier bekend mee? Ik heb gewoon VDSL2 en wil iTV bijbestellen. Nu moet ik opnieuw een inet abbo opgeven wat ik dus niet doe want dat is duurder als wat ik nu heb.

Hoe zit het nou precies met Digitenne, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb al een abbo met drie kaarten en eigen apparatuur.
Wordt dat dan gratis?
icon

Beste antwoord door Kaljo 4 januari 2014, 15:09

Ik heb inmiddels Telfort mij laten bellen en de boel geregeld. Leuke aanbieding gehad en Digitenne wordt gratis voor mij omdat ik dat al sinds 2004 heb en alle apparatuur in eigen bezit heb

Nu de schotel nog opzeggen en hopen dat ik een goeie keus heb gemaakt.

Evengoed bedankt voor de hulp
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als je VDSL hebt is het zinvol om even te wachten tot maandag, dan kan webcare kijken wat de mogelijkheden voor je zijn.
Reputatie 1
VDSL2 ja 32000/3080kbps
Reputatie 8
Badge +10
VDSL2 ja 32000/3080kbps

Met deze verbindingssnelheid kan je uiteraard gewoon interactieve TV bestellen.
Als je tijdens de bestelprocedure de melding krijgt dat dit niet mogelijk is zit er ergens een fout in de database.
Zoals Tuut-Tuut al aangeeft, maandag even aankaarten bij webcare zodat je iTV kan bestellen...
Reputatie 1
Ik heb inmiddels Telfort mij laten bellen en de boel geregeld. Leuke aanbieding gehad en Digitenne wordt gratis voor mij omdat ik dat al sinds 2004 heb en alle apparatuur in eigen bezit heb

Nu de schotel nog opzeggen en hopen dat ik een goeie keus heb gemaakt.

Evengoed bedankt voor de hulp